Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej czterowałowej rozdrabniarki wraz z pomostem roboczym.

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7180092 , fax. 22 7180257
  • Data zamieszczenia: 2013-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe
    ul. Andrzeja Sołtana 7 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7180092, fax. 22 7180257
    REGON: 01747161100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: przedsiębiorstwo użyteczności publicznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej czterowałowej rozdrabniarki wraz z pomostem roboczym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej czterowałowej rozdrabniarki wraz z pomostem roboczym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1. 3. Poglądowy schemat rozdrabniarki wraz z pomostem roboczym został zawarty w załączniku nr 2 i 3 4.Przykładowy materiał do rozdrabniania przedstawiony został w załączniku nr 4. 5. Wykonawca zobowiązany jest to przeszkolenia pracowników z obsługi, konserwacji oraz eksploatacji urządzeń opisanych w pkt. 1. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pełną dokumentację urządzenia opisanego w pkt. 1 w języku polskim, w szczególności: - kartę gwarancyjną - instrukcję maszyny (dokumentacja techniczno-ruchowa ) - 2 kopie + wersja elektroniczna - dokumentację projektowę, schematy, rysunki techniczne - 2 kopie + wersja elektroniczna - inne dokumenty konieczne do użytkowania urządzenia wymienionego w pkt. 1 7. Urządzenie opisane w pkt. I powinno posiadać certyfikat CE oraz spełniać wymogi BHP i przeciwpożarowe. 8. Zamawiający zwraca uwagę na dodatkowe wymagania niezbędne do realizacji przedmiotu umowy oraz wykonania umowy z wyłonionym Wykonawcą: a) w toku eksploatacji urządzenia, o którym mowa w pkt. 1 może zaistnieć potrzeba modyfikacji leja zasypowego oraz zsypowego (w zakresie króćców umożliwiających podłączenie do systemu wentylacji), w razie zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający zamierza zachować ciągłość uprawnień w zakresie gwarancji oraz rękojmi, b) po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy wyłoniony wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: - projekt rozdrabniarki z wyposażeniem oraz podestem roboczym, - parametry rozdrabniarki, które będą potrzebne do przygotowania przyłącza energii elektrycznej, c) przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół pomontażowy, który powinien potwierdzać, że urządzenie zostało zamontowane zgodnie z wymaganiami zawartymi w instrukcji maszyny, d) planowane urządzenie do dostawy do Zamawiającego powinno pochodzić z produkcji seryjnej i nie może być prototypem e) zamawiający dopuszcza każdorazowo stosowanie równoważnych jakościowo (o parametrach równoważnych lub wyższych) materiałów i produktów w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej materiałów i produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania, iż zastosowane przez niego materiały i produkty posiadają cechy równoważne do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki do siwz). Jako równoważne Zamawiający rozumie urządzenia i materiały, których parametry techniczne odpowiadają urządzeniom i materiałom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki do siwz) . 9. Warunkiem dopuszczenia Wykonawcy do wykonywania pracy jest: 1) wyrażenie zgody przez pracowników Wykonawcy na objęcie ich kontrolą dozymetryczną, gdyż prace te będą wykonywane na terenie nadzorowanym i kontrolowanym w rozumieniu ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2010 r. poz.264), 2) posiadanie przez każdego pracownika wykonującego pracę paszportu dozymetrycznego, 3) odbycie przez każdego pracownika przeszkolenia przeprowadzonego przez Zamawiającego w zakresie ochrony przed promieniowaniem jonizującym (szkolenie obejmuje informację o zagrożeniach związanych z pracą w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące i stosowanych środkach ochrony oraz o znaczeniu przestrzegania odpowiednich wymagań technicznych i medycznych w tym zakresie 4) dopuszczenie pracowników Wykonawcy do pracy w narażeniu na promieniowanie jonizujące, potwierdzone przez lekarza orzecznika posiadającego uprawnienia do wydawania takich orzeczeń, orzeczenie lekarskie powinno potwierdzać brak przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące - wydane przez uprawnionego lekarza (art. 10 ustawy z dnia 29 listopad 2000 r. Prawo Atomowe). Koszt badań ponoszą oferenci. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, oferenci zobowiązani są dołączyć do oferty przetargowej. Wybrany wykonawca przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia publicznego będzie zobowiązany przedstawić dokumenty i spełnić warunki, o których mowa w pkt. 2 - 4. W toku realizacji zamówienia zamawiający zapewni dawkomierze indywidualne z odczytem bezpośrednim dla pracowników zewnętrznych. Uwaga! Dopiero wybrany wykonawca będzie zobowiązany uzyskać paszporty dozymetryczne dla pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, po wybraniu w drodze przetargu. Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić paszporty dozymetryczne przed rozpoczęciem montażu przedmiotu zamówienia. Na etapie składania ofert należy wyłącznie przedstawić oświadczenia pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, iż wyrażają zgodę na objęcie ich kontrolą dozymetryczną, gdyż prace te będą wykonywane na terenie nadzorowanym i kontrolowanym w rozumieniu ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2010 r. poz.264). III. Gwarancja i serwis Gwarancja Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony w ramach umowy przedmiot zamówienia na min. 24 miesięcy od chwili zamontowania i odbioru urządzenia oraz od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru. Okres gwarancji na materiały, z których wykonano przedmiot zamówienia oraz części składowe i wyposażenie zainstalowane przez Wykonawcę w celu wykonania przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż ustalony przez producenta tych materiałów, części składowych i wyposażenia. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Pełny zakres gwarancji dotyczy bezpłatnego serwisu w okresie trwania gwarancji obejmującego pełny zakres obsługi, przeglądów i napraw (wraz z transportem i wymianą części zamiennych, dojazdami, robocizną itp.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy w okresie gwarancyjnym bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia awarii, a czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii nie będzie przekraczał 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia, do momentu podjęcia stosownych działań zmierzających do naprawy. Serwis pogwarancyjny Serwis pogwarancyjny rozpoczyna się od dnia wygaśnięcia gwarancji i powinien trwać minimum 5 lat. Zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na zakupiony przedmiot umowy obejmuje gotowość płatnego świadczenia czynności przez Wykonawcę, o których mowa w ww. podpunkcie dotyczącym gwarancji. Wykonawca powinien zapewnić dostępność części zamiennych i ściernych przez okres min. 5 lat. Szczegółowe ustalenia dotyczące warunków serwisu pogwarancyjnego zostaną sprecyzowane w umowie, którą Zamawiający i Wykonawca zawrą po wygaśnięciu gwarancji. Wycena kosztów naprawy tzn. roboto godzin oraz części zamiennych, która zostanie ustalona w umowie serwisu pogwarancyjnego nie może być większa niż ceny obowiązujące u Wykonawcy w momencie zawierania umowy serwisu pogwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429961005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuop.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach