Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej okulistycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi nr postępowania ZP/02/20/PN

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 754 499, , fax. 587 754 498
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim
    ul. Hallera 21
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 587 754 499, , fax. 587 754 498
    REGON: 19003649900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przychodnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej okulistycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi nr postępowania ZP/02/20/PN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej okulistycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi. Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załączniku nr 1 (zadanie nr 1) i załączniku nr 2 (zadanie nr 2) do niniejszej SIWZ. Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym. Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia: a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich; b) była wyprodukowana w 2020 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i nr seryjnego; c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie; d) była oznakowana znakiem CE. Zamawiający wymaga załączenia do oferty Certyfikat CE lub deklaracje zgodności z CE na oferowany sprzęt (wymagane jest przetłumaczenie na język polski). Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Poradni okulistycznej mieszczącej się na II piętrze w siedzibie głównej Zamawiającego przy ul. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych na 2 zadania. Zamawiający nie zastrzega żadnej części jako zakazanej do powierzenia podwykonawcom. Ilekroć w niniejszej specyfikacji użyte jest pojęcie „ustawa”, należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33122000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy), b. formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z uzupełnioną specyfikacją techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia stanowiącą Załącznik nr 2 lub/i Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach