Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, Hallera 21
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim
    Hallera 21
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    REGON: 190036499
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury opisanej w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do SWZ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi.Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ - Specyfikacja techniczna perymetruWykonawca ma obowiązek wypełnić i załączyć do oferty Specyfikację techniczną aparatu/sprzętu medycznego, na którego składa ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty bez dalszej oceny.Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym.Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia:a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich;b) była wyprodukowana nie wcześniej niż w 2022 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i numeru seryjnego;c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie;d) była oznakowana znakiem CE.Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego, bądź jego filii. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia.Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy aparatury medycznej do siedziby Zamawiającego lub wskazanej przez niego filii do dostarczenia:a) kopii dokumentów potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terytorium RP, w tym deklarację zgodności ze znakiem CE lub Certyfikat CE (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),b) instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),c) szczegółowe zestawienie warunków gwarancji,d) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, w okresie pogwarancyjnym,e) książkę pracy i kontroli jakości oferowanego przedmiotu zamówienia (paszport techniczny),f) kartę gwarancyjną,g) wykaz dostawców części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia)Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy powierzenie zamówienia podwykonawcom.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury opisanej w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do SWZ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi.Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna videoendoskopu laryngologicznegoWykonawca ma obowiązek wypełnić i załączyć do oferty Specyfikację techniczną aparatu/sprzętu medycznego, na którego składa ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty bez dalszej oceny.Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym.Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia:a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich;b) była wyprodukowana nie wcześniej niż w 2022 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i numeru seryjnego;c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie;d) była oznakowana znakiem CE.Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego, bądź jego filii. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia.Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy aparatury medycznej do siedziby Zamawiającego lub wskazanej przez niego filii do dostarczenia:a) kopii dokumentów potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terytorium RP, w tym deklarację zgodności ze znakiem CE lub Certyfikat CE (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),b) instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),c) szczegółowe zestawienie warunków gwarancji,d) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, w okresie pogwarancyjnym,e) książkę pracy i kontroli jakości oferowanego przedmiotu zamówienia (paszport techniczny),f) kartę gwarancyjną,g) wykaz dostawców części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia)Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy powierzenie zamówienia podwykonawcom.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33122000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach