Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 798 28 04
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Mikołaja Reja 10
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 798 28 04
    REGON: 93161674300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Mammograf cyfrowy z aparaturą kontrolno – pomiarową i stacją lekarską oraz oprogramowaniem-1 sztuka. Automatyczny analizator biochemiczny z przystawką ISE-1 sztuka. Wieloparametrowy analizator hematologiczny z podajnikiem-1 sztuka. Spirometr-1 sztuka. Aparat do krioterapii-1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych stanowiacych załączniki nr 1A,1B,1C,1D,1E do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia zgodnie z art. 45 ust. 5 ustawy pzp w kwocie: Części Nazwa przedmiotu zamówienia (zadania) Kwota wadium w PLN I Mammograf cyfrowy z aparaturą kontrolno – pomiarową i stacją lekarską oraz oprogramowaniem. 26.000,00 II Automatyczny analizator biochemiczny z przystawką ISE. 4.500,00 III Wieloparametrowy analizator hematologiczny z podajnikiem. 4.000,00 IV Spirometr. Nie jest wymagane. V Aparat do krioterapii. Nie jest wymagane. 3. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. nr 79 1090 2428 0000 0001 3470 3789 z tytułem wpłaty, dla: 1) części I „Wadium na mammograf cyfrowy z aparaturą kontrolno – pomiarową i stacją lekarską oraz oprogramowaniem”; 2) części II „Wadium na automatyczny analizator biochemiczny z przystawka ISE”, 3) części III „Wadium na wieloparametrowy analizator hematologiczny z podajnikiem”, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 roku, poz. 110) - należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. 6. Warunki zwrotu wadium: 1) Zamawiający zwraca wszystkim Wykonawcom wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdziale XVI niniejszej SIWZ, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert wadium zwraca się niezwłocznie. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wadia wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta została wybrana, w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, sporządzonej i zgodnej z SIWZ; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Do oferty należy dołączyć informację o formie zwrotu wadium wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, a mianowicie: 1) w przypadku wpłaconego wadium w pieniądzu, Wykonawca podaje numer rachunku bankowego, na który należy przelać kwotę wadium, 2) w przypadku wadium wniesionego w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy zaznaczyć „osobisty odbiór” lub podać sposób przekazania Wykonawcy wymienionego dokumentu. 12. Wykonawca załącza do oferty dowód potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 A – 1E: - Specyfikacje techniczne przedmiotu zamówienia. 3. Załącznik nr 2. 1: - Wykaz dostaw i instalacji aparatury medycznej oddzielnie dla każdej aparatury medycznej. 4. Załącznik nr 2.2: - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Załącznik nr 3: - Tekst jednolitego dokumentu w formacie DOC (wersja edytowalna). 6. Załącznik nr 4: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 7. Załącznik nr 5: - Forma zwrotu wadium. 8. Załącznik nr 6: - Formularz ofertowy. 9. Załącznik nr 7: - Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego z załącznikami, przy czym: zał. nr 7.1 - 7.5 - umowy na poszczególne części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach