Przetargi.pl
dostawa, montaż i uruchomienie aparatu analogowego RTG do zdjęć kostno – płucnych i ucyfrowienie go skanerem posiadanym przez Zamawiającego wraz z dostosowaniem pomieszczeń i przeszkoleniem personelu merytorycznie odpowiedzialnego za funkcjonowanie Pracowni RTG w Powiatowym Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Braniewie

Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14500 Braniewo, ul. Moniuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556 208 361 , fax. 556 208 362
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
    ul. Moniuszki 13
    14500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556 208 361, fax. 556 208 362
    REGON: 28024206800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa, montaż i uruchomienie aparatu analogowego RTG do zdjęć kostno – płucnych i ucyfrowienie go skanerem posiadanym przez Zamawiającego wraz z dostosowaniem pomieszczeń i przeszkoleniem personelu merytorycznie odpowiedzialnego za funkcjonowanie Pracowni RTG w Powiatowym Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Braniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatu analogowego RTG do zdjęć kostno – płucnych i ucyfrowienie go skanerem posiadanym przez Zamawiającego wraz z dostosowaniem pomieszczeń i przeszkoleniem personelu merytorycznie odpowiedzialnego za funkcjonowanie Pracowni RTG. Dostarczony aparat analogowy powinien być fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, okresy gwarancji, warunki serwisu i instalacji zostały określone w załączniku nr 2 do oferty „Formularz wymaganych warunków technicznych i użytkowych” Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w załączniku nr 2 lub o parametrach wyższych. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Demontaż posiadanego przez Zamawiającego aparatu RTG wraz z wyposażeniem i przetransportowanie go do miejsca wskazanego w obrębie budynku szpitala 2.2. Przystosowanie (modernizacja/adaptacja) pomieszczenia rentgenowskiego (pracowni RTG) zgodnie z załącznikiem nr 7 i z obowiązującymi w tym zakresie przepisami 2.2.1. W kosztach adaptacji pomieszczeń Wykonawca winien uwzględnić min.: 2.2.1.1. Wykonanie kanałów kablowych dostosowanych do nowego urządzenia wraz z remontem posadzki - na podstawie rozwiązań wykonawczych opracowanych przez dostawcę urządzenia; 2.2.1.2. Wykonanie nowych osłon stałych (jeżeli zajdzie taka potrzeba) na podstawie opracowanego projektu osłon radiologicznych uzgodnionego z Wojewódzkim Inspektorem sanitarnym (projekt po stronie Wykonawcy); 2.2.1.3. Wymianę drzwi wejściowych, spełniających wymogi ochronne, dostosowanie wymiarów do obowiązujących przepisów 2.2.1.4. Wymiana opraw oświetleniowych i dostosowanie instalacji oświetleniowej do technologii zamontowanego aparatu (LED barwa ciepła) oraz osprzętu elektrycznego (skrzynka zasilająca) do montowanego nowego aparatu RTG; 2.2.1.5. Wykonanie innych robót elektrycznych wynikających bezpośrednio stalowania nowego RTG ( zamontowanie zabezpieczeń na poziomie sterowni urządzenia RTG); 2.2.1.6. Wykonanie nowych wykładzin podłogowych antyelektrostatycznych typu tarket (z odprowadzeniem ładunku); 2.2.1.7. Wykonanie robót tynkarskich (lub płyty kartonowe gipsowe na ściany) i naprawczych związanych z w/w zakresem robót 2.2.1.8. Roboty malarskie w pracowni i sterowni 2.2.1.9. Sygnalizacja ostrzegawcza; wymiana lampy nad drzwiami wejściowym (dostosowanie wymiarów do obowiązujących przepisów). 2.2.1.10. Wykonawca winien także uwzględnić inne roboty budowlano-instalacyjne montażowe nie opisane szczegółowo w zakresie prac, a niezbędne do prawidłowego wykonania i oddania przedmiotu umowy bez zastrzeżeń jednostki kontrolnej- Sanepidu 2.3. Dostawa wymaganego aparatu analogowego RTG, 2.4. Montaż (ustawienie zgodnie z załącznikiem nr 6) i uruchomienie w pomieszczeniu pracowni RTG, 2.5. Przygotowanie wniosku o dopuszczenie pracowni i systemu RTG do zdjęć kostno – płucnych tj. aparatu analogowego ucyfrowionego skanerem posiadanym przez Zamawiającego do użytkowania przez Sanepid 2.6. Przekazanie Zamawiającemu stosownych dokumentów, tj. niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim 2.7. Bieżący serwis, przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą sprzętu i urządzeń, 2.8. Przeszkolenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, personelu rentgenowskiego w zakresie obsługi dostarczonego aparatu. Po upływie miesiąca Wykonawca przeprowadzi szkolenie przypominające. 2.9. Powiadomienie z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy na nr tel. 55 620 84 63, 3. Wizja lokalna: Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem ofert Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniu pracowni RTG w Powiatowym Centrum Medycznym Spółka z o. o. w Braniewie, celem zapoznania się z zakresem adaptacji pomieszczeń przeznaczonych do montażu i uruchomienia oferowanego sprzętu, aby mógł on być dopuszczony do bezpiecznego użytkowania zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa. Wizja lokalna może się odbyć po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu pod nr tel. 55 620 84 63 - Pracownia RTG w Powiatowym Centrum Medycznym Spółka z o. o. w Braniewie 4. Obowiązujące akty prawne w zakresie przedmiotu zamówienia (aparatu RTG i pomieszczeń) : 4.1. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. 2012 poz. 739) 4.2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2006 roku w sprawie szczegółowych warunków bezpieczniej pracy ze źródłami promieniowania jonizującego (Dz.U.2006, nr140, poz. 994) 4.3. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. nr 51, poz. 265) 4.4. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz.U. 2006, nr 180, poz.1325) 4.5. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2005 r. w sprawie dawek granicznych promieniowania jonizującego (Dz. U. nr 20, poz. 168) 4.6. Ustawa z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1512) 4.7. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t. j. Dz.U.2003, nr169 poz.1650) 4.8. Polska Norma PN-86/J-80001. Materiały i sprzęt ochrony przed promieniowaniem X i gamma. Obliczanie osłon stałych 5. Wymagana minimalna gwarancja na przedmiot zamówienia liczona od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego winna wynosić: min 24 m-cy. 6. Aparat przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2017. 7. Oferowany aparat przedmiotu zamówienia muszą być kompletny i po zainstalowaniu i uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.). 9. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw nim żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 10. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 10.1. Kartę gwarancyjną 10.2. Dokumentację techniczną 10.3. Instrukcję obsługi w języku polskim do wszystkich urządzeń w formie elektronicznej na CD lub w wersji papierowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Formularz cenowy, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy),Wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach