Przetargi.pl
dostawa mobilnego Aparatu RTG z detektorem cyfrowym dedykowanym do śródoperacyjnej radiologii tkanek z funkcjonalnością tomosyntezy wraz z osprzętowieniem dla potrzeb Oddz. Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Chirurgii Piersi Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mobilnego Aparatu RTG z detektorem cyfrowym dedykowanym do śródoperacyjnej radiologii tkanek z funkcjonalnością tomosyntezy wraz z osprzętowieniem dla potrzeb Oddz. Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Chirurgii Piersi Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa mobilnego Aparatu RTG z detektorem cyfrowym dedykowanym do śródoperacyjnej radiologii tkanek z funkcjonalnością tomosyntezy wraz z osprzętowieniem dla potrzeb Oddz. Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Chirurgii Piersi Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, o wymaganych parametrach technicznych granicznych oraz warunkach gwarancji, przeglądów eksploatacyjnych, serwisu i szkolenia, które przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ . 3.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych . 3.3. Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia, którego warunki graniczne zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ musi być fabrycznie nowy lub demonstracyjny wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018r. 3.4. Przedmiot zamówienia musi być kompletny pod względem wymagań Zamawiającego określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ i po zainstalowaniu i przekazaniu Zamawiającemu gotów będzie do podjęcia działalności medycznej bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3.5. Przedstawione wymagane parametry techniczne graniczne opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty. 3.6. Wykonawca po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym bez uwag przez obie Strony zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia o którym mowa w pkt. 3.1. . 3.7. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ . 2. Wypełniony arkusz z wymaganymi parametrami technicznymi granicznymi oraz warunkami gwarancji, przeglądów eksploatacyjnych, serwisu i szkolenia - odpowiednio do zakresu złożonej oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 7. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy) 9. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 10. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. 6.6. Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach