Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 077 5415930
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11A 11A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 077 5415930
REGON: 00000138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie 3 wind osobowych w Domu Studenta KMICIC - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, montaż i uruchomienie 3 wind osobowych w Domu Studenta KMICIC - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 240 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 23.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy spełniają warunki, dotyczące: 1.1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww warunków 2.1 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą {spełnia- nie spełnia}, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. 2.2 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 5.1.1.2 siwz tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 2.2.1 Wykonawca wykonał jedno zadanie budowlane, polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu 3 wind osobowych o wartości tego zadania nie mniejszej niż 780.000,00 zł brutto lub 2.2.2 Wykonawca wykonał trzy zadania budowlane, polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu 1windy osobowej o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 260.000,00 zł brutto 3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, na wzorze oświadczenia nr 2, odpowiednio: 1.1 spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 1.2 brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 2 W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w punkcie 5.2.2, zamawiający żąda, następującego dokumentu: 2.1 wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg załączonego wzoru - zał. nr 3) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 3 Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.1 niniejszej siwz. 4 Dokumenty są składane przez wykonawcę w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 226 poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż windy i platformy w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-07 - Budowa windy osobowej wewnętrznej i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Kluczborku
Dodano: 2016-06-22 - Montaż windy i platformy w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-21 - Montaż windy Nr 2 dla osób niepełnosprawnych w ZSM Nr 1
Dodano: 2015-07-24 - DLG.39.434/14 Demontaż starego dźwigu hydraulicznego oraz dostawa i montaż dźwigu linowego z napędem elektrycznym
Dodano: 2014-09-02 - Wymiana 2 dźwigów osobowych w budynku głównym O/ZUS w Opolu ul. Wrocławska 24
Dodano: 2014-08-04 - Budowa windy 7 przystankowej przy budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Prudniku
Dodano: 2013-08-01 - Przebudowa szybu windy z wymianą dźwigu w istniejącej duszy schodów w budynku Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku (obiekt budowlany kat. XII) przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - zakup i montaż windy wewnętrznej w segmencie A budynku szpitala W ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON
Dodano: 2013-01-26 - Budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej (obiekt budowlany kat. XI) w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz z automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON
Dodano: 2012-01-31 - Budowa zewnętrznej windy przy budynku szkoły przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w Białej
Dodano: 2012-01-27