Gmina Biała ogłasza przetarg
- Adres: 48-210 Biała, ul. Rynek 10/2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4388542, 4388540 , fax. 77 4387679
- Data zamieszczenia: 2012-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała
ul. Rynek 10/2 10/2
48-210 Biała, woj. opolskie
tel. 77 4388542, 4388540, fax. 77 4387679
REGON: 53141334300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zewnętrznej windy przy budynku szkoły przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa zewnętrznej windy między innymi przy budynku Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Białej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie utwardzenia terenu- dojście do windy. Należy wykonać następujące roboty: roboty ziemne, roboty betonowe, izolacje, dylatacje, roboty rozbiórkowe, roboty murowe- zamurowanie otworów po oknach, roboty tynkarskie, posadzki- wejście do windy od wewnątrz, roboty malarskie montaż windy instalacje elektryczne, ochrona odgromowa, dojście do windy- chodnik Przedmiary robót mają charakter orientacyjny i zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Prace konieczne dla wykonania przedmiotu umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Ze względu na konieczność wykonania robót w obiekcie funkcjonalnym, wszystkie prace należy wykonać pod ścisłym nadzorem inwestorskim. Wykonanie prac budowlano- montażowych musi się odbywać w taki sposób, aby uciążliwość i zakłócenia pracy dla osób przebywających w pomieszczeniach budynku były jak najmniejsze. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym Prawem ochrony środowiska Ustawą o odpadach Ustawą o badaniach i certyfikacji wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które: a) posiadają wymagane prawem uprawnienia b) są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na lub dostarczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Ustawą. Podane w opisie przedmiotu Zamówienia nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu Zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z specyfikacją przedmiotu Zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł, (słownie: dwa tysiące zł 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Biała nr 02 8903 0002 2001 0000 2020 0003 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: sposób przekazania przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biala.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż windy i platformy w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-07 - Budowa windy osobowej wewnętrznej i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Kluczborku
Dodano: 2016-06-22 - Montaż windy i platformy w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-21 - Montaż windy Nr 2 dla osób niepełnosprawnych w ZSM Nr 1
Dodano: 2015-07-24 - DLG.39.434/14 Demontaż starego dźwigu hydraulicznego oraz dostawa i montaż dźwigu linowego z napędem elektrycznym
Dodano: 2014-09-02 - Wymiana 2 dźwigów osobowych w budynku głównym O/ZUS w Opolu ul. Wrocławska 24
Dodano: 2014-08-04 - Budowa windy 7 przystankowej przy budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Prudniku
Dodano: 2013-08-01 - Przebudowa szybu windy z wymianą dźwigu w istniejącej duszy schodów w budynku Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku (obiekt budowlany kat. XII) przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - zakup i montaż windy wewnętrznej w segmencie A budynku szpitala W ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON
Dodano: 2013-01-26 - Budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej (obiekt budowlany kat. XI) w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz z automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON
Dodano: 2012-01-31 - Dostawa, montaż i uruchomienie 3 wind osobowych w Domu Studenta KMICIC
Dodano: 2010-01-15