Przetargi.pl
Dostawa, montaż i podłączenie do systemu sygnalizacji p.poż 5 sztuk okiennych kurtyn przeciwpożarowych, 4 sztuk okien aluminiowych ze szkłem przeciwpożarowym oraz dostawa i montaż centrali sterującej kurtynami i oknami otwieranymi

Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-553 Warszawa, ul. Koszykowa 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5374143, 5374158 , fax. 022 5374043
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego
    ul. Koszykowa 26/28 26/28
    00-553 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5374143, 5374158, fax. 022 5374043
    REGON: 00027868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblpubl.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i podłączenie do systemu sygnalizacji p.poż 5 sztuk okiennych kurtyn przeciwpożarowych, 4 sztuk okien aluminiowych ze szkłem przeciwpożarowym oraz dostawa i montaż centrali sterującej kurtynami i oknami otwieranymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i podłączenie do systemu sygnalizacji p.poż. SAP Plon Ignis 1240, 5 (pięciu) sztuk okiennych kurtyn przeciwpożarowych o klasie odporności ogniowej EW60/E120, 4 (czterech) sztuk okien aluminiowych ze szkłem przeciwpożarowym, o klasie odporności ogniowej EI60 oraz dostawa i montaż centrali sterującej kurtynami i oknami otwieranymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453430003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) Ustawy Pzp, to jest: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, przez co rozumie się wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia, co oznacza zrealizowanie w ciągu 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch zamówień, polegających na dostawie i montażu kurtyn/bram/okien przeciwpożarowych, o wartości każdego zamówienia minimum 50 000 zł netto, 1.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, mającymi wiedzę i doświadczenie w realizowaniu prac polegających na montażu kurtyn/bram/okien przeciwpożarowych, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP do 1 kV i osobą przeznaczoną do sprawowania nadzoru nad realizacją robót lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w terminie składania oferty nie dysponują własnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Spełniają warunek z art. 22 ust. 1 pkt 4) Ustawy Pzp, czyli nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń , metodą spełnia/nie spełnia dla każdego z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do FORMULARZA OFERTOWEGO następujące dokumenty: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt 1.1: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych w pkt 1.2: wykaz wykonanych w ciągu 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień, polegających na dostawie i montażu kurtyn/bram/okien przeciwpożarowych, o wartości każdego zamówienia minimum 50 000 zł netto, z podaniem wartości netto tych zamówień, dat wykonania i odbiorców, na/według druku WYKAZ WYKONANYCH ZAMÓWIEŃ, dołączonym jako załącznik do SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie 3. Dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych w pkt 1.3 i 1.4: OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, na/według druku dołączonym jako załącznik do SIWZ oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień SEP do 1 kV przez co najmniej jedną osobę z pośród wyznaczonych do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w terminie składania oferty nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych w pkt 2 4.1. zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 4.2. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4.3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU na/według druku dołączonym jako załącznik do SIWZ Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, dla potwierdzenia spełniania warunków łącznie składają dokumenty wymienione w pkt 1-2 oraz dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących oferowanych okiennych kurtyn przeciwpożarowych oraz oszklenia okien aluminiowych. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 3-4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.koszykowa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach