Przetargi.pl
Dostawa, montaż i instalacja wyposażenia, w tym m.in. umeblowania i sprzętu AGD do nowej siedziby Nadleśnictwa Poddębice

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6782975 , fax. 43 6784469
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice
    ul. Targowa 3
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 6782975, fax. 43 6784469
    REGON: 73002100800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i instalacja wyposażenia, w tym m.in. umeblowania i sprzętu AGD do nowej siedziby Nadleśnictwa Poddębice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia, w tym m.in. umeblowania i sprzętu AGD do nowej siedziby Nadleśnictwa Poddębice. Oferowane wyposażenie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 i nr 1a do SIWZ, w tym meble oraz sprzęt AGD muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r., nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ. Oferowane wyposażenie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym meble oraz sprzęt AGD muszą być w pełni zgodne z koncepcją aranżacji wnętrz (wizualizacje) wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, z uwzględnieniem zmian wynikających z Załącznika nr 1a do SIWZ. Załącznik nr 1a do SIWZ stanowi odpowiednio uzupełnienie lub zmianę szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 1 do SIWZ i ma charakter nadrzędny nad Załącznikiem nr 1 do SIWZ. W celu uniknięcia wątpliwości, w przypadku rozbieżności lub sprzeczności pomiędzy postanowieniami Załącznika nr 1 do SIWZ a Załącznika nr 1a do SIWZ rozstrzygające są postanowienia Załącznika nr 1a do SIWZ, stanowiącego suplement do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie uzależnionej od części zamówienia, na które jest składana oferta, tj.: - część zamówienia nr 1 wymagana kwota wadium 1 800,00 złotych, - część zamówienia nr 2 wymagana kwota wadium 7 500,00 złotych, - część zamówienia nr 3 wymagana kwota wadium 1 800,00 złotych, - część zamówienia nr 4 wymagana kwota wadium 30 000,00 złotych, - część zamówienia nr 5 wymagana kwota wadium 900,00 złotych. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio określonej dla danej części zamówienia, dla której składa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2. Kwota wniesionego wadium musi odpowiadać sumie kwot wadiów poszczególnych części, na które składane będą oferty. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGŻ SA nr rachunku 28 2030 0045 1110 0000 0037 3730 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na dostawę wyposażenia do nowej siedziby Nadleśnictwa Poddębice”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. pkt. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Dodatkowo z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. 11. W przypadku wadium wnoszonego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 12. Wypłata z gwarancji nie może być uzależniona od zgłoszenia żądania wypłaty za pośrednictwem banku Zamawiającego, który to bank potwierdzi, że podpisy na żądaniu wypłaty zostały złożone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 13. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 14. Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy PZP. 16. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach