INWESTYCJE GMINNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 83-322 Stężyca, Jana III Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 684-62-25
- Data zamieszczenia: 2020-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: INWESTYCJE GMINNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jana III Sobieskiego 31
83-322 Stężyca, woj. pomorskie
tel. 58 684-62-25
REGON: 38560307100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.inwestycjegminne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i instalacja systemów multimedialnych w ramach budowy Parku Kulturowego – Biblioteki w Stężycy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, montaż i instalacja systemów multimedialnych w ramach budowy Parku Kulturowego – Biblioteki w Stężycy: system prezentacji obrazów, system nagłośnienia, system zintegrowanego sterowania AV i transmisji sygnałowej, system zarządzania urządzeniami AV, system zarządzania wyposażeniem multimedialnym, system oświetlenia scenicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 15.000 zł na warunkach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane wraz z ofertą: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych podmiotach. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą: oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach określonych w pkt. 8.1 pkt. 2)-5) SIWZ, oraz kopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (zgodnie z pkt 10.9 -10.14. SIWZ), którą można w sposób trwały związać z ofertą. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie każdy Wykonawca, spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa dokumenty, które Zamawiający określił w pkt 6 SIWZ. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, aby przy ich ocenie wspólnie spełniali w/w warunki. Oświadczenie złożone przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca ponadto ma obowiązek w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Szczegółowa instrukcja dot. składania dokumentów zawarta jest w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń interaktywnych na wyposażenie poddasza w budynku nr 3
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2023-12-22 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO WRAZ Z INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA I EKONOMII POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ ORAZ ZE SZKOLENIEM UŻYTKOWNIKÓW
Dodano: 2023-12-21 - MiniPAKT - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa multimedialnych pomocy naukowych do przedszkola miejskiego w Skórczu, w ramach projektu pt. „Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Mieście Skórcz” (II postępowanie) w podziale na części.
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa systemu konferencyjnego z automatycznym śledzeniem obrazu rozmówcy do sali nr 155 Gmach Główny (sala Rady Wydziału) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia użytkowników na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska.
Dodano: 2021-06-02 - Dostawa urządzeń i akcesoriów multimedialnych, tabletów graficznych, dysków zewnętrznych w trzech częściach, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2021-01-29 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa urzadzeń multimedialnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-09-18