Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40027 Katowice, ul. Francuska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 591 668 , fax. 032 2591671, 2554633
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
ul. Francuska
40027 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 591 668, fax. 032 2591671, 2554633
REGON: 28907000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MONITORÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów ekranowych w ilości 30 szt., zwanych dalej sprzętem. 2. Opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem minimalnych parametrów wymaganych przez Zmawiającego został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane monitory były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikat zgodności z normą CE wraz ze stosownym oznakowaniem na każdym monitorze. 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 10 dni od daty zawarcia umowy. UWAGA: Termin realizacji umowy stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z treścią rozdziału XI SIWZ. 6. Wymagany okres gwarancji na oferowany sprzęt: minimum 24 miesiące, począwszy od daty podpisania protokołu odbioru przez zamawiającego. UWAGA: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z treścią rozdziału XI SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, że dostawa może odbyć się w godzinach pracy zamawiającego tj. od godz. 8.00 do godz. 14.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup sprzętu komputerowego – monitory” dla Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Dodano: 2021-02-25 - Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Dodano: 2020-12-23 - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w podziale na 3 części
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Dodano: 2020-11-30 - Dostawa i montaż monitorów multimedialnych w ramach realizacji zadania BO „Modernizacja sieci informatycznej i sprzętu komputerowego w Zespole Szkół nr 1 im. J. Ziętka w Katowicach – szansą na nowoczesną edukację. Korzyść dla szkoły i środowiska”
Dodano: 2020-10-12 - Zakup ekranu LED z nagłośnieniem dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
Dodano: 2020-09-15 - Zakup ekranu LED z nagłośnieniem dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-06-01