Zespół Szkół Nr 1 im. gen. J. Ziętka w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-230 Katowice, ul. Staszica
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 552 084 , fax. 322 552 084
- Data zamieszczenia: 2020-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. gen. J. Ziętka w Katowicach
ul. Staszica 2
40-230 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 552 084, fax. 322 552 084
REGON: 72427000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż monitorów multimedialnych w ramach realizacji zadania BO „Modernizacja sieci informatycznej i sprzętu komputerowego w Zespole Szkół nr 1 im. J. Ziętka w Katowicach – szansą na nowoczesną edukację. Korzyść dla szkoły i środowiska” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż tablic interaktywnych w ramach realizacji zadania BO „Modernizacja sieci informatycznej i sprzętu komputerowego w Zespole Szkół nr 1 im. J. Ziętka w Katowicach – szansą na nowoczesną edukację. Korzyść dla szkoły i środowiska”. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: wielkoformatowych monitorów multimedialnych – 6 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dot. braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w odniesieniu do każdego Wykonawcy z osobna. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 1). Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2). Opis oferowanego sprzętu, ze wskazaniem modelu, typu oraz parametrów technicznych, zgodne z wymaganiami SIWZ – Załącznik nr 1a do SIWZ. Uwaga: Opis oferowanych urządzeń ze wskazaniem modelu, typu oraz parametrów technicznych, zgodne z wymaganiami SIWZ stanowi integralną część oferty, nie podlegającą zmianie w toku postępowania [tj. nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp]. UWAGA: Brak podania opisu oferowanego sprzętu lub brak wypełnienia jakiejkolwiek pozycji lub brak ujęcia wymaganej pozycji w załączniku nr 1a - spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 3). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup sprzętu komputerowego – monitory” dla Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Dodano: 2021-02-25 - Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Dodano: 2020-12-23 - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w podziale na 3 części
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Dodano: 2020-11-30 - Zakup ekranu LED z nagłośnieniem dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
Dodano: 2020-09-15 - Zakup ekranu LED z nagłośnieniem dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-06-01 - Dostawa monitorów i drukarki dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie, Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2020-02-12