Przetargi.pl
Dostawa i montaż monitorów multimedialnych w ramach realizacji zadania BO „Modernizacja sieci informatycznej i sprzętu komputerowego w Zespole Szkół nr 1 im. J. Ziętka w Katowicach – szansą na nowoczesną edukację. Korzyść dla szkoły i środowiska”

Zespół Szkół Nr 1 im. gen. J. Ziętka w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-230 Katowice, ul. Staszica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 552 084 , fax. 322 552 084
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. gen. J. Ziętka w Katowicach
    ul. Staszica 2
    40-230 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 552 084, fax. 322 552 084
    REGON: 72427000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż monitorów multimedialnych w ramach realizacji zadania BO „Modernizacja sieci informatycznej i sprzętu komputerowego w Zespole Szkół nr 1 im. J. Ziętka w Katowicach – szansą na nowoczesną edukację. Korzyść dla szkoły i środowiska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż tablic interaktywnych w ramach realizacji zadania BO „Modernizacja sieci informatycznej i sprzętu komputerowego w Zespole Szkół nr 1 im. J. Ziętka w Katowicach – szansą na nowoczesną edukację. Korzyść dla szkoły i środowiska”. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: wielkoformatowych monitorów multimedialnych – 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dot. braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w odniesieniu do każdego Wykonawcy z osobna. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 1). Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2). Opis oferowanego sprzętu, ze wskazaniem modelu, typu oraz parametrów technicznych, zgodne z wymaganiami SIWZ – Załącznik nr 1a do SIWZ. Uwaga: Opis oferowanych urządzeń ze wskazaniem modelu, typu oraz parametrów technicznych, zgodne z wymaganiami SIWZ stanowi integralną część oferty, nie podlegającą zmianie w toku postępowania [tj. nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp]. UWAGA: Brak podania opisu oferowanego sprzętu lub brak wypełnienia jakiejkolwiek pozycji lub brak ujęcia wymaganej pozycji w załączniku nr 1a - spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 3). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach