Przetargi.pl
Dostawa modułów do aparatu Rapid Point 405, materiałów zużywalnych do Vapotherm Precision Flow, wyrobów j.uż do respiratorów, komory nawilżacza układu Infant Flow, filtrów powietrza do inkubatora ATOM, układu oddechowego do respiratora Fabian, układu pacjenta do resuscytacji do stanowiska SRN-10M, czujników przepływu do respiratora Babylog 8000 marki Drager, akcesoriów zużywalnych do inkubatorów, filtrów do przetoczeń dla noworodków i małych dzieci, filtrów antybakteryjnych do respiratora SERVO firmy MAQUET, akcesoriów do aparatu OtoRead, okularków do fototerapii dla noworodków, wyrobów zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, jednorazowych układów pacjenta do resuscytacji noworodka do stanowiska „PANDA”, stabilizatorów rurki intubacyjnej, czujników przepływu do respiratora FABIAN, łączników nCPAP do respiratora FABIAN, zestawów do wkłucia centralnego, sterylnych worków dla wcześniaków typu NEO HELP, opasek pulsoksymetrycznych, zestawów do bezpiecznej punkcji jamy opłucnowej, czujników do pulsoksymetru w technologii MASIMO SET, rurek intubacyjnych pediatrycznych z możliwością podawania leków dotchawiczo, rękawic j.uż. ochraniających dłonie przed promieniowaniem RTG, ustników do endoskopu, łączników cewnika typu Foley, sterylnych zestawów laryngologicznych j.uż., wysokociśnieniowych systemów drenażowych, szyn aluminiowych palcowych w podziale na 30 części

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 147 296 , fax. 834 147 297
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
    ul. Terebelska 57-65
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 834 147 296, fax. 834 147 297
    REGON: 67670800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa modułów do aparatu Rapid Point 405, materiałów zużywalnych do Vapotherm Precision Flow, wyrobów j.uż do respiratorów, komory nawilżacza układu Infant Flow, filtrów powietrza do inkubatora ATOM, układu oddechowego do respiratora Fabian, układu pacjenta do resuscytacji do stanowiska SRN-10M, czujników przepływu do respiratora Babylog 8000 marki Drager, akcesoriów zużywalnych do inkubatorów, filtrów do przetoczeń dla noworodków i małych dzieci, filtrów antybakteryjnych do respiratora SERVO firmy MAQUET, akcesoriów do aparatu OtoRead, okularków do fototerapii dla noworodków, wyrobów zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, jednorazowych układów pacjenta do resuscytacji noworodka do stanowiska „PANDA”, stabilizatorów rurki intubacyjnej, czujników przepływu do respiratora FABIAN, łączników nCPAP do respiratora FABIAN, zestawów do wkłucia centralnego, sterylnych worków dla wcześniaków typu NEO HELP, opasek pulsoksymetrycznych, zestawów do bezpiecznej punkcji jamy opłucnowej, czujników do pulsoksymetru w technologii MASIMO SET, rurek intubacyjnych pediatrycznych z możliwością podawania leków dotchawiczo, rękawic j.uż. ochraniających dłonie przed promieniowaniem RTG, ustników do endoskopu, łączników cewnika typu Foley, sterylnych zestawów laryngologicznych j.uż., wysokociśnieniowych systemów drenażowych, szyn aluminiowych palcowych w podziale na 30 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa modułów do aparatu Rapid Point 405, materiałów zużywalnych do Vapotherm Precision Flow, wyrobów j.uż do respiratorów, komory nawilżacza układu Infant Flow, filtrów powietrza do inkubatora ATOM, układu oddechowego do respiratora Fabian, układu pacjenta do resuscytacji do stanowiska SRN-10M, czujników przepływu do respiratora Babylog 8000 marki Drager, akcesoriów zużywalnych do inkubatorów, filtrów do przetoczeń dla noworodków i małych dzieci, filtrów antybakteryjnych do respiratora SERVO firmy MAQUET, akcesoriów do aparatu OtoRead, okularków do fototerapii dla noworodków, wyrobów zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, jednorazowych układów pacjenta do resuscytacji noworodka do stanowiska „PANDA”, stabilizatorów rurki intubacyjnej, czujników przepływu do respiratora FABIAN, łączników nCPAP do respiratora FABIAN, zestawów do wkłucia centralnego, sterylnych worków dla wcześniaków typu NEO HELP, opasek pulsoksymetrycznych, zestawów do bezpiecznej punkcji jamy opłucnowej, czujników do pulsoksymetru w technologii MASIMO SET, rurek intubacyjnych pediatrycznych z możliwością podawania leków dotchawiczo, rękawic j.uż. ochraniających dłonie przed promieniowaniem RTG, ustników do endoskopu, łączników cewnika typu Foley, sterylnych zestawów laryngologicznych j.uż., wysokociśnieniowych systemów drenażowych, szyn aluminiowych palcowych w podziale na 30 części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 - 2 000,00 PLN Część 2 - 300,00 PLN Część 3 - 200,00 PLN Część 4 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 5 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 6 - 150,00 PLN Część 7 - 100,00 PLN Część 8 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część9 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 10 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 11 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 12 - 100,00 PLN Część 13 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 15 - 200,00 PLN Część 16 - 150,00 PLN Część 17 - 150,00 PLN Część 18 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 19 - 100,00 PLN Część 20 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 21 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 22 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 23 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 24 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 25 - 100,00 PLN Część 26 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 27 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 28 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 29 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 30 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II. INNE DOKUMENTY 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Folder/katalog/ulotka dotycząca przedmiotu zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-3 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach