Przetargi.pl
Dostawa mleka i produktów mleczarskich

Dom Pomocy Społecznej w Nowinach ogłasza przetarg

  • Adres: 22-105 Okszów, Nowiny 31
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5690789 , fax. 082 5690789
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach
    Nowiny 31 31
    22-105 Okszów, woj. lubelskie
    tel. 082 5690789, fax. 082 5690789
    REGON: 11020035000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mleka i produktów mleczarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa mleka i produktów mleczarskich CPV grupa 15500000-3 do Domu Pomocy Społecznej w Nowinach: 1. Mleko 2 % 26 000 L 2. Śmietana 12 % 880 L 3. Śmietana 18 % 450 L 4. Twaróg chudy 24 kg 5. Twaróg półtłusty 960 kg 6. Mleko w proszku 24 kg 7. Ser żółty gouda 160 kg 8. Ser żółty edamski 160 kg 9. Ser topiony bez dodatków 40 kg 10.Sery topione z dodatkami: a) szczypiorek 40 kg b) pieczarka 40 kg c) papryka 40 kg d) szynka 40 kg 11.Jogurt naturalny 240 L 12.Jogurty owocowe: a) jagodowy 160 L b) truskawkowy 160 L c) brzoskwiniowy 160 L 13.Maślanka naturalna 530 L 14.Maślanka owocowa a) truskawkowa 80 L 15.Kefir 720 L
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - są dopuszczeni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów złożonych w celu potwierdzenia ich spełnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (aktualne na dzień otwarcia ofert), - oświadczenie o spełnieniu wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze, - oświadczenie, że oferent spełnia warunki podane w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przetargu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach