Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Sadowa 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 75 34 310 , fax. 29 7534380
- Data zamieszczenia: 2012-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sadowa 9 9
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 29 75 34 310, fax. 29 7534380
REGON: 00030248000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprzasnysnysz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mleka, art. mlecznych, wędlin oraz pieczywa dla SPZZOZ w Przasnyszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i artykułów nabiałowych, wędlin oraz pieczywa dla SPZZOZ w Przasnyszu. a) w ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towarów: - mleko - codziennie w godz. 7.30-14.00 (od poniedziałku do piątku) - artykuły nabiałowe - 2 razy w tygodniu w godzinach 7.30 - 14.00 (od poniedziałku do piątku) - pieczywo - codziennie w godz. 6.00 - 7.00 - wędliny - 2 razy w tygodniu w godzinach 7.30 - 14.00 (od poniedziałku do piątku) na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego przekazywanego Wykonawcy telefonicznie w godzinach: 8.00-12.00. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin dostawy. b) koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca c) dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości określone w PN lub równoważnych. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP) d) zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przedmiotowej zmiany ilości określonej w załączniku w granicach +/- 30% e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu towar wysokiej jakości, świeży z odpowiednim terminem przydatności do spożycia: - mleko - min. 3-5 dni, - artykuły nabiałowe - min 10 dni, spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2006 r, Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) oraz w innych ustawach i aktach wykonawczych. f) towar dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany, w szczególności zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r., Nr 137 poz. 966 z późn. zm.) i opakowany zgodnie z potrzebami zbiorowego żywienia. g) Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do dostarczania towaru winna mieć aktualne badania lekarskie potwierdzone w książeczce zdrowia pracownika, winna być ubrana w kompletny, czysty i stosowny strój służbowy oraz posiadać książkę kontroli mycia samochodu, h) Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25.VIII.2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r Nr 171 poz. 1225) w związku z rozporządzeniem nr 852/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dn. 29.IV.2004 r - higiena środków spożywczych (zał. nr 2 do rozporządzenia), którymi to będzie dostarczał przedmiot zamówienia. i) Wykonawca winien legitymować się dokumentem wystawionym przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji - stwierdzającym, że w produkcji i w obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi) lub jest opracowywany. j) Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych, jakościowych bądź zbyt krótkiego okresu przydatności do spożycia. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. 2. Przedmiot zamówienia pogrupowany jest w 5 Pakietach. 3. Szczegółowy opis pakietów w załączniku cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Pakiet I Mleko 570,00 Pakiet II Artykuły nabiałowe 600,00 Pakiet III Artykuły nabiałowe 150,00 Pakiet IV Pieczywo 750,00 Pakiet V Wędliny 450,00 Razem wartość wadium dla pakietów od I do V wynosi: 2.520,00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalprzasnysz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w żywność wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych im. Adama Mickiewicza w Mrozach, ul. Licealna 3 z dostawą do zamawiającego na koszt oferenta
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Mrozach w okresie od 01.09.2016 do 10.02.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
Dodano: 2016-07-05 - IFPS/21/16
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-06-20