Przetargi.pl
Dostawa mięsa wieprzowego i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze.

Dom Pomocy Społecznej Kobyla Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 63-507 Kobyla Góra, ul. Tomasza Sikorskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7316436 , fax. 062 7316218
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Kobyla Góra
    ul. Tomasza Sikorskiego 1 1
    63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7316436, fax. 062 7316218
    REGON: 00029647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa wieprzowego i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mięsa wieprzowego oraz wędlin. Mięso wieprzowe 3 760 kg Wędliny 5 827 kg Kaszanka i inne wędliny 270 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagano.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 4) złożą oświadczenia i dokumenty wymagane niniejszą SIWZ 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, złożonych przez Wykonawcę zgodnie z SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu dotyczą: a) aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie oferenta zawierające informacje określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, c) wypełniony i podpisany formularz cenowy oferty, d) parafowany projekt umowy, e) pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty i umowy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli Wykonawcę reprezentuje przedstawiciel, bądź Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, f) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamowienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonene należycie, g) aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii o nadaniu weterynaryjnego nr identyfikacyjnego, o posiadaniu uprawnień do uboju świń i bydła oraz przetwórstwa mięsa w rym zakresie oraz, że zakład jest pod stałym nadzorem Powiatowej Inspekcji Weterynaryjnej. 2. Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien przedstawić dokumenty określone w parag. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach