Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 5628500 , fax. 0-87 5628507
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66 66
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 0-87 5628500, fax. 0-87 5628507
REGON: 00029334400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskalina.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dokonywana przez Wykonawcę dwa razy w tygodniu do godz. 10:00 - Załącznik nr 1 do SIWZ. Mięso, wędliny oraz drób będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. Całość zamówienia składa się z czterech części, Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz cenowy w części lub w całości i dołączyć do oferty. Mięso, wędliny oraz drób dostarczane i będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone przez Polskie Normy , ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transportu i środków transportu. Produkty pakowane mają być trwale i czytelnie oznaczone terminem przydatności do spożycia, termin przydatności do spożycia wg dnia dostawy nie może być krótszy niż 30% terminu przydatności dla danego produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy praw zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Złożą oświadczenia zgodnie z wymaganiami ustawy prawo zamówień publicznych tj.: -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, -oświadczenie, że wykonawca przyjmuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty (zgodnie z pkt. 4.1 SIWZ.) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej-(nych) do ich reprezentowania, następujących dokumentów: - Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - Aktualny dokument (orzeczenie) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych dostarczanych artykułów wystawiony przez właściwego lekarza weterynarii; - Aktualny dokument (orzeczenie) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych przez pojazd, którym realizowana jest dostawa wystawiony przez właściwego lekarza weterynarii. Inne dokumenty stanowiące treść oferty: -Projekt umowy Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. -Formularz ofertowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. -Formularz cenowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub przedsiębiorcę. -W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez udzielającego lub przyjmującego pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskalina.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SP21.270-04/16 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa mięsa wieprzowego, wędlin wieprzowych oraz drobiowych
Dodano: 2016-07-07 - SP28/ZP-02/2016 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 28 w Białymstoku.
Dodano: 2016-06-17 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin i podrobów, wg kodu CPV grupa 151 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
Dodano: 2016-04-26 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Internatu ZSHE im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa artykułów spożywczych na rok 2016 dla potrzeb stołówki szkolnej.
Dodano: 2015-12-07 - Sukcesywne dostawy produktów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016 dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskiego 1, 16-080 Tykocin
Dodano: 2015-12-02 - Sprzedaż i dostawa mięs i wędlin do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w 2016r.
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych, konserw mięsnych oraz tłuszczy zwierzęcych
Dodano: 2015-11-12