Przetargi.pl
Dostawa mięsa i wędlin do sześciu szkół miejskich, dla których miasto Mińsk Mazowiecki jest organem prowadzącym.

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 595 300 , fax. 25 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3 Maja 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 595 300, fax. 25 758 40 25
    REGON: 52589500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa i wędlin do sześciu szkół miejskich, dla których miasto Mińsk Mazowiecki jest organem prowadzącym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do sześciu Szkół, dla których miasto Mińsk Mazowiecki jest organem prowadzącym. Szkoły do których będą odbywały się sukcesywne dostawy mięsa i wędlin, zostały wyszczególnione w rozdziale 1 SIWZ. Szczegółowe informacje w zakresie ilości i charakterystyki zamawianych produktów zostały określone w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących załączniki od 2.1.1 do 2.6.3 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ zawierają informacje odnośnie przedmiotu zamówienia oraz zasad jego realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane jest złożenie oferty w formie papierowej, zgodnie z przygotowanymi formularzami, stanowiącymi załączniki od 1.1 do 1.6 do SIWZ. Na każdą część zamówienia należy złożyć odrębny formularz (ppkt a) wraz z wypełnionymi trzema formularzami asortymentowo-cenowymi (ppkt i). Pozostałe dokumenty wyszczególnione w ppkt od b do h i w pkt 2 i 3 Wykonawcy mogą złożyć tylko do jednej części. Zamawiający przygotował następujące formularze ofertowe: 1) dla części 1 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ; 2) dla części 2 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ; 3) dla części 3 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.3 do SIWZ; 4) dla części 4 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.4 do SIWZ; 5) dla części 5 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.5 do SIWZ; 6) dla części 6 formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1.6 do SIWZ; W skład oferty wchodzą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy na odpowiednią część zamówienia; b) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz); c) Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do siwz); d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (art. 25a. ust. 3 pkt 2), o których mowa w ppkt b i c; e) Zobowiązanie z art. 22a ust. 2 innego podmiotu, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz); f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ppkt b i c, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6); g) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu; h) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadkach o których mowa w pkt 9.4 i 9.6 siwz; i) Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe, stanowiące załączniki od 2.1.1 do 2.6.3 do SIWZ. 2. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia oraz powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.minsk-maz.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 369) – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach