Przetargi.pl
Dostawa mięsa i wędlin dla Zakładu Karnego w Przemyslu

Zakład Karny w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rokitniańska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 678 92 71 , fax. 0-18 678 61 31
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Przemyślu
    ul. Rokitniańska 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 678 92 71, fax. 0-18 678 61 31
    REGON: 00032036000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka penitencjarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa i wędlin dla Zakładu Karnego w Przemyslu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin wg poniższego zestawienia: Pakiet A: 1.Boczek wędzony - 800 kg 2.Filet pieczony z indyka - 400 kg 3.Kaszanka - 700 kg 4.Kiełbasa sucha krakowska -60 kg 5.Kiełbasa zwyczajna - 1400 kg 6.Kiełbasa żywiecka drobiowa -60 kg 7.Luncheon-meat - 900 kg 8.Mortadela drobiowa - 1000 kg 9.Mortadela wieprzowa - 300 kg 10.Parówka drobiowa - 1200 kg 11.Parówka wieprzowa - 100 kg 12.Polędwica sopocka - 60 kg 13.Polędwica z indyka - 300 kg 14.Salceson włoski - 1000 kg 15.Szynka wieprzowa gotowana - 60 kg 16.Kiełbasa krakowska parzona - 60 kg 17.Kiełbasa szynkowa wieprzowa - 250 kg 18.Kiełbasa parówkowa - 400 kg 19.Pasztet pieczony drobiowy - 300 kg 20.Pasztetowa firmowa wieprzowa - 300 kg Pakiet B 1.Karkówka wieprzowa b/k - 100 kg 2.Flaki wołowe - 600 kg 3.Mięso mielone wieprzowe - 100 kg 4.Mięso wieprzowe kl I - 500 kg 5.Mięso wołowe kl. I - 100 kg 6.Wątroba wieprzowa - 700 kg Pakiet C 1.Kurczęta - całe - 1000 kg 2.Piersi z kurczaka-bez skóry - 500 kg 3.Mięso mielone drobiowe - 900 kg 4.Podudzie z kurczaka - dramstik - 1000 kg 5.Serca drobiowe - 400 kg 6.Skrzydło z kurczaka - 200 kg 7.Udziec z kurczaka - 500 kg 8.Wątróbka drobiowa - 200 kg 9.Żołądki drobiowe - 350 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151311305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. 3. posiadania wiedzy i doświadczenia, 4. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art.24 ust.1 i 2 ustawy/ 7. spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie - Prawo zamówień publicznych - i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.1 Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych wg formularza stanowiącego załącznik nr 2. 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.3 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie tj. umowę spółki cywilnej - w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. W przypadku konsorcjum - umowę konsorcjum, w takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 2.4.1.Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, sposób odpowiedzialności , 2.4.2.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 2.4.3.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika /lidera/ do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem /liderem/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach