Przetargi.pl
Dostawa mięsa, drobiu, przetworów mięsno - drobiowych, wędlin, pieczywa oraz wyrobów piekarskich i ciastkarskich do stołówki internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu

Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grunwaldzka 33/35
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6602292 , fax. 056 6602292
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące
    ul. Grunwaldzka 33/35 33/35
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6602292, fax. 056 6602292
    REGON: 00018780800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa, drobiu, przetworów mięsno - drobiowych, wędlin, pieczywa oraz wyrobów piekarskich i ciastkarskich do stołówki internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mięsa, drobiu, przetworów mięsno - drobiowych, wędlin, pieczywa oraz wyrobów piekarskich i ciastkarskich do stołówki internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu. Pakiet nr I Mięso drobiowe, wieprzowe, wołowe i przetwory mięsne oraz wyroby wędliniarskie. Pakiet nr II Pieczywo i wyroby piekarnicze. Pakiet nr III Ciasta i wyroby ciastkarskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1. Spełniać warunki art. 22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 2. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia. 5. Wykazać się doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna tylko usługi poparte powyższymi dokumentami. 6. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności gospodarczej. 7. Dysponować sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do realizacji zamó-wienia. Niespełnienie warunków, o których mowa w punktach od 1 do 7 tego rozdziału bądź niedołą-czenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wyklu-czenie Oferenta z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Oferentów ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty (zał. nr 1 niniejszej SIWZ). 2. Oświadczenie Oferenta, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 usta-wy, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP oraz o zaakceptowaniu projektu umowy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Oferentów składających ofertę wspólną. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie zamówienia - 3 usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wyko-nane należycie (zał. nr 3 niniejszej SIWZ). 4. Wypełniony Formularz cenowy (zał. nr 4 do niniejszej SIWZ). 5. Wypełniony Arkusz kalkulacyjny (zał. nr 5 do niniejszej SIWZ). 6. Wzór umowy (zał. nr 6 do niniejszej SIWZ). 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty te muszą być wy-stawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek w ZUS i w Urzędzie Skarbowym, nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10. Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający wezwie Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i doku-mentów potwierdzających spełnianie warunków (o których mowa w punktach od 1 do 10) udziału w postępowaniu lub tych, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupeł-nienia w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważ-nienie postępowania lub oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu. Niespełnienie warunków, o których mowa w punktach od 1 do 10 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć: 1) Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale IV punktu 1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://www.zsps.torun.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach