Przetargi.pl
Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z drobiu do Zakładu Karnego w Zarębie.

Zakład Karny w Zarębie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Zaręba, ul. Leśna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7229370 , fax. 075 7229398
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Zarębie
    ul. Leśna 4 4
    59-800 Zaręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7229370, fax. 075 7229398
    REGON: 00321017000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa -Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z drobiu do Zakładu Karnego w Zarębie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z drobiu w następujących ilościach: 1. pasztetowa drobiowa 504 kg (kod CPV-15131135-0) 2. polędwica drobiowa 504 kg (kod CPV-15131135-0) 3. parówkowa drobiowa 504 kg (kod CPV-15131135-0) 4. mortodela z indyka 504 kg (kod CPV-15131135-0) 5. kiełbasa zwyczajna drobiowa 984 kg (kod CPV-15131135-0) 6. kiełbasa śniadaniowa drobiowa 504 kg (kod CPV-15131135-0) 7.ćwierci tylnych z kurcząt 960 kg, (kod CPV-15112000-6) 8.wątrób z kurcząt 780 kg, (kod CPV- 15112300-9) 9.żołądków z kurcząt 780 kg, (kod CPV-15114000-0) 10.serc z kurcząt 780 kg, (kod CPV-15114000-0) 11.paróweczek drobiowych 1 800 kg, (kod CPV-15131500-0) 12.pieczeni z drobiu 1 560 kg, (kod CPV-15131500-0) 13.kiełbasy z indyka 540 kg, (kod CPV-15131135-0) 14.serdelków drobiowych 1 800 kg, (kod CPV-15131500-0) 15.piersi bez kości z kurcząt 780 kg, (kod CPV-15112000-6) 16.porcji rosołowych z kurcząt 408 kg, (kod CPV-15112000-6) 17.salcesonu drobiowego 396 kg, (kod CPV-15131500-0) 18.mielonki drobiowej 1 560 kg, (kod CPV-15131500-0) 19.szynka z indyka 120 kg, (kod CPV-15131135-0) 20.polędwica drobiowa grubo mielona 120 kg, (kod CPV-15131500-0) w okresie od dnia 01 lipca 2009 roku do dnia 30 czerwca 2010 roku, loco magazyn żywnościowy Zakładu Karnego w Zarębie na koszt Wykonawcy. Dostawy mają być realizowane partiami, po określeniu przez Zamawiającego wielkości dostawy, przy czym realizacja zamówienia musi nastąpić w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia na dana partię. Dostarczony towar musi być zgodny z Polską Normą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151311350
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w przetargu nie wpłacają wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 j.t. o z późniejszymi zmianami) 5) akceptują warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dołączyć do oferty zostały wymienione w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 j.t. z późniejszymi zmianami) 5) akceptuje warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji. Ponadto każdy z Wykonawców winien złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenia muszą mieć formę pisemną i być aktualne w dniu złożenia ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach