Przetargi.pl
Dostawa mięsa drobiowego i wędlin drobiowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2023.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Sadków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    Sadków 9
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    REGON: 7962932928
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa drobiowego i wędlin drobiowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2023.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mięsa drobiowego dla 42 BLSz w m. Radom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 i 2 do SWZ i umowyDostawa mięsa drobiowego dla JW. w m. Grójec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a i 2 do SWZ i umowy.Dostawa mięsa drobiowego dla JW. w m. Sochaczew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b i 2 do SWZ i umowy.Dostawa mięsa drobiowego dla JW. w m. Olszewnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1c i 2 do SWZ i umowy.Dostawa wędlin drobiowych dla 42 BLSz w m. Radom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1d i 2 do SWZ i umowy.Dostawa wędlin drobiowych dla JW. w m. Grójec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1e i 2 do SWZ i umowyDostawa wędlin drobiowych dla JW. w m. Sochaczew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1f i 2 do SWZ i umowyDostawa wędlin drobiowych dla JW. w m. Olszewnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1g i 2 do SWZ i umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:1) dla części 1 – 3 255,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt pięć zł 00/100);2) dla części 2 – 314,00 zł (słownie: trzysta czternaście zł 00/100);3) dla części 3 – 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt zł 00/100);4) dla części 4 – 305,00 zł (słownie: trzysta pięć zł 00/100);5) dla części 5 – 2185,00 zł (słownie: dwa tysiące sto osiemdziesiąt pięć zł 00/100);6) dla części 6 – 269,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dziewięć zł 00/100);7) dla części 7 – 670,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt zł 00/100);8) dla części 8 – 249,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści dziewięć zł 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi:a) obowiązującą decyzję administracyjną Powiatowego Lekarza Weterynariiw sprawie zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaji zakres prowadzonej działalności (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz.U.2020.1753 t.j.)lubobowiązującą decyzję administracyjną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zm.).b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzenia zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność, podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2007 r. nr 106, poz.730 ze zm.).c) dokument potwierdzający wdrożenie system HACCP: certyfikat HACCP wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującąlubzaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad wdrożeniem systemu HACCP.UWAGA: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dwóch głównych dostaw o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane,wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane max. 2 dostawy o łącznej wartości:a) część I - min. 200 000,00 zł brutto;b) część II - bez określenia kwoty;c) część III - bez określenia kwoty;d) część IV - bez określenia kwoty;e) część V – min. 120 000,00 zł brutto;f) część VI – bez określenia kwoty;g) część VII – bez określenia kwoty;h) część VIII – bez określenia kwoty.W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw, przewidzianej dla danej części zamówienia lub osobno na każdą część.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach