Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI WYSTAWOWYCH DLA MUZEUM MIKOŁAJA KOPERNIKA WE FROMBORKU

Muzeum Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 14-530 Frombork, ul. Katedralna 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 244 00 71 , fax. 055 2440072
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Mikołaja Kopernika
    ul. Katedralna 8 8
    14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 244 00 71, fax. 055 2440072
    REGON: 17092154400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorzadowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI WYSTAWOWYCH DLA MUZEUM MIKOŁAJA KOPERNIKA WE FROMBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa obejmuje meble: 1. Gablota ekspozycyjna ze szkła bezpiecznego z otwieraną przednią szybą, zamykana na klucz. Gabaryty gabloty: 2200 mm x 730 mm x 1150 mm, szt. 3 2. Gablota ekspozycyjna ze szkła bezpiecznego z otwieraną przednią szybą. Wymiary gabloty 1000 mm x 730 mm x 1100 mm, szt. 13 3. Gablota ekspozycyjna pulpitowa z kloszem ze szkła hartowanego. Wymiary gabloty 1050 mm x 400 mm x 400 mm, szt. 1 4. Gablota ekspozycyjna pulpitowa z kloszem ze szkła hartowanego. Wymiary gabloty 1050 mm x 300 mm x300 mm, szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania Zamówienia; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w punkcie V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, zaś oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1 wykazu, co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, wykonanie gablot specjalistycznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i wykonanych na wartość każda co najmniej 150.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; Zamawiający jako dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje następujące dostawy: wykonanie gablot specjalistycznych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; 2. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 2,3 SIWZ. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie tej części zamówienia, a także podania nazw (firm) i adresu proponowanych podwykonawców. Konieczność zatrudnienia podwykonawców wynikła w trakcie realizacji zadania wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności, Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: projekty referencyjne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.frombork.art.pl/bip.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach