Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli, elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz przebudowanego budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3.

Nadleśnictwo Jedwabno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-122 Jedwabno, ul. 1 Maja 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6213005, 6213775 , fax. 089 6213015
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jedwabno
    ul. 1 Maja 3 3
    12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6213005, 6213775, fax. 089 6213015
    REGON: 51002269100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe - nadleśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli, elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz przebudowanego budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Dostawa i montaż mebli, elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz przebudowanego budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3, wyszczególnionych w załączniku nr 1a, wykonanych zgodnie z opisem technicznym wyposażenia stanowiącym załącznik nr 8 wraz z ich przemieszczeniem i montażem do odpowiednich pomieszczeń zgodnie z załącznikiem nr 9 do specyfikacji. 2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy by oferowane meble, wyposażenie i materiały wykończeniowe spełniały wymagania jakościowe (wg atestów, certyfikatów, badań) wyszczególnione w opisie technicznym wyposażenia. 3) Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia (umowy) na wskazany przez Zamawiającego adres własnym transportem i na własny koszt. 4) Oferowane meble, wyposażenie i materiały wykończeniowe powinny być produktami pierwszego gatunku, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad materiałowych i prawnych. 5) W skład zamówienia wchodzą między innymi meble biurowe, biurka, krzesła, fotele i wyposażenie (np. lodówki, zmywarka, trejaże, ławki, fototapety, wycieraczka itp.) wyszczególnione w SIWZ. 6) Szczegółowy zakres zadania (ilościowy i jakościowy) znajduje się w opisie technicznym wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 8 oraz formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 1a do specyfikacji. 7) Opisany przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie. 8) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi: usunięcie ewentualnie powstałych odpadów - w uzgodnieniu z właścicielem obiektu oraz zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami); posiadanie dla dostarczonych mebli i wyposażenia atestów i badań wyszczególnionych w opisie technicznym; niezwłoczne uporządkowanie pomieszczeń po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku w miejscu wykonywania prac. 10) Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu przedmiotu umowy oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętów do zabezpieczenia pomieszczeń przed uszkodzeniami. 11) Warunki gwarancji jakości za wady w wykonaniu przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji co do jakości dostarczonego i zamontowanego przedmiotu umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego dostawy i montażu objętych umową mebli, sprzętów i innego wyposażenia na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej, której wzór stanowi załącznik nr 4a do SIWZ; 2.za dzień, o którym mowa ppkt. 1 uznaje się dzień podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy bez wad i usterek; 3.Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po terminie określonym w ppkt 1, jeżeli roszczenie z tytułu gwarancji zostało zgłoszone przed upływem tego terminu; 4.usunięcie wad powinno być stwierdzone protokolarnie. Wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w tym zastąpienia i zdemontowania uszkodzonych rzeczy, ich ewentualnego transportu do miejsca naprawy gwarancyjnej jak również dostarczenia rzeczy do miejsca, w którym usterka została ujawniona oraz zamontowania takich rzeczy wolnych od wad ponosi Wykonawca; 5.w wypadku wykorzystania przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu Umowy materiałów, urządzeń, sprzętów i innego wyposażenia objętych gwarancją producenta, okres gwarancji równy będzie okresom gwarancji udzielonym przez ich producentów, liczonym od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu wszelkie związane z tym dokumenty gwarancyjne; 6.Wykonawca zobowiązuje się do: a) bezpłatnego usuwania usterek, jakie wystąpią ewentualnie w dostarczonych meblach i wyposażeniu w okresie gwarancji, b) podjęcia naprawy w okresie gwarancji w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia usterki i wykonania naprawy najpóźniej w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia usterki do punktu serwisowego; zgłoszenia usterek dokonywane będą do punktu serwisowego faksem lub pocztą elektroniczną, w tym celu Wykonawca wskazuje nr faksu oraz adres e-mail dostępny w godzinach pracy Zamawiającego; zgłoszenia przesłane po godzinach pracy serwisu traktowane będą jak wysłane w najbliższym dniu roboczym o godzinie otwarcia punktu serwisowego, c) wymiany elementu wyposażenia na nowy i wolny od wad w przypadku dokonania trzeciego zgłoszenia reklamacyjnego uznanego przez gwaranta dotyczącego tego samego elementu. 12) Informacja o rozwiązaniach równoważnych: 1. wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 pkt 3 ustawy Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowywaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej, 2. zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej, 3. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust.5 ustawy musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego, 4. zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów i próbek, wskazanych w SIWZ. 13) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, po wykonaniu zamówienia i obustronnym podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. 14) Zamawiający żąda, by Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie chce powierzyć Podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części przedmiotu umowy Podwykonawcy to - musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ. 15) Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. 16) Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. 17) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po dostarczeniu i zamontowaniu przedmiotu umowy i jego odbiorze przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 18) Wykonawca uprawniony jest do wystawienia faktury po uprzednim dokonaniu bezusterkowego protokolarnego odbioru przedmiotu umowy, potwierdzonego podpisami upoważnionych przedstawicieli Stron. 19) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie przelewem na konto podane w wystawionej przez Wykonawcę fakturze w terminie 21 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu. 20) Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr.). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska S.A. O/Olsztyn nr rachunku 86 1540 1072 2001 5071 0912 0001 a na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: wadium przetargowe - dostawa mebli do bud. biurowego Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium 8.4 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28 czerwca 2016 r. (włącznie), do godz. 10.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Za moment wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, tj. w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pokoju Głównej Księgowej w budynku siedziby Nadleśnictwa Jedwabno w dniach i godzinach pracy nadleśnictwa (od pon. do pt. w godz. 7.00÷15.00), tel. (89) 62-13-772. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać między innymi następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, - informację, że udzielona gwarancja (poręczenie) stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego - określenie przedmiotu zamówienia, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) do końca okresu związania ofertą, - bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium (wraz z odsetkami) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza), Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, c) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy (dotyczy Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza). Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na własnym rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach