Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31155 Kraków, ul. Warszawska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
- Data zamieszczenia: 2017-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24
31155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli wraz ze sprzętem AGD do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej położonego przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz ze sprzętem AGD do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej położonego przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie. Zadanie częściowe nr 1: Dostawa mebli do kuchni/holów/jadalni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa mebli do pokoi Lux wraz ze sprzętem AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł - dotyczy zadania częściowego nr 2.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – wg załącznika nr 7 do SIWZ – o ile dotyczy, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2a do SIWZ oraz w „Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 2b do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów, 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2b do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli w tym do pomieszczeń apteki szpitalnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa ORNR Krzeszowice SPZOZ – zwiększenie dostępności i jakości usług medycznych”
Dodano: 2023-10-09 - Dostawa i montaż mebli w tym w zabudowie indywidualnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa ORNR Krzeszowice SPZOZ – zwiększenie dostępności i jakości usług medycznych
Dodano: 2023-03-21 - Dostawa wyposażenia i mebli na wymiar
Dodano: 2020-08-31 - Dostawa wyposażenia i mebli na wymiar do przebudowywanych pomieszczeń mieszczących się w budynku B na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej z Pododdziałem Chemioterapii Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Dodano: 2019-05-23 - Wykonanie i dostawa zabudowy meblowej oraz ekspozytorów wg projektu dla Muzeum Książąt Czartoryskich
Dodano: 2019-04-18 - Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna” - meble na wymiar; rolety wewnętrzne na wymiar
Dodano: 2019-04-17 - Zakup i dostawa mebli gotowych oraz urządzenia biurowego do SOR Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu: „Przebudowa i rozbudowa infrastruktury Szpitalnego oddziału Ratunkowego wraz z lądowiskiem dla śmigłowców ratunkowych Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie”
Dodano: 2018-09-17 - zakup i dostawa mebli gotowych oraz urządzenia biurowego do SOR Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu: „Przebudowa i rozbudowa infrastruktury Szpitalnego oddziału Ratunkowego wraz z lądowiskiem dla śmigłowców ratunkowych Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie”
Dodano: 2018-08-13 - Zakup i dostawa mebli oraz urządzenia biurowego do SOR Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu: „Przebudowa i rozbudowa infrastruktury Szpitalnego oddziału Ratunkowego wraz z lądowiskiem dla śmigłowców ratunkowych Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie”
Dodano: 2018-06-29 - Zakup i dostawa mebli oraz urządzenia biurowego do SOR Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu: „Przebudowa i rozbudowa infrastruktury Szpitalnego oddziału Ratunkowego wraz z lądowiskiem dla śmigłowców ratunkowych Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie”
Dodano: 2018-06-14