Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli oraz urządzenia biurowego do SOR Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu: „Przebudowa i rozbudowa infrastruktury Szpitalnego oddziału Ratunkowego wraz z lądowiskiem dla śmigłowców ratunkowych Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie”

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Lwowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 315 460 , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    ul. Lwowska
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 315 460, fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli oraz urządzenia biurowego do SOR Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu: „Przebudowa i rozbudowa infrastruktury Szpitalnego oddziału Ratunkowego wraz z lądowiskiem dla śmigłowców ratunkowych Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Zakup, dostawę oraz montaż lub złożenie w siedzibie Zamawiającego nowego i nie używanego wyposażenia oraz sprzętu, b) przeprowadzenie instruktażu (szkolenia) w zakresie obsługi i konserwacji, c) przeprowadzenie czynności serwisowych w okresie gwarancji – jeśli są wymagane. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1. Meble gotowe i wyposażenie niemedyczne – zakres nr 1. 2. Meble na wymiar – zakres nr 2. 3. Urządzenie wielofunkcyjne biurowe – zakres 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium: - dla części nr 1 wynosi: 1 100,00 zł - dla części nr 2 wynosi: 1 200,00 zł - dla części nr 3 wynosi: 200,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W związku z faktem, iż Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o którym mowa w rozdz. III.3) dotyczy wyłącznie nie podlegania wykluczeniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.(składane w oryginale). 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy formularz oferowanych parametrów techniczno – użytkowych sprzętu stanowiący odpowiednio załącznik nr 2.3 do SIWZ - dotyczy zadania nr 3. c) Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ (o niepodleganiu wykluczeniu). d) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. e) Pełnomocnictwo o którym mowa w VIII. 2 i 3 SIWZ (dla podmiotów występujących wspólnie). f) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium/oryginał gwarancji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach