Przetargi.pl
Dostawa mebli wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów

Nadleśnictwo Wołów ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, ul. Leśna 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3809361 , fax. 071 3809361
  • Data zamieszczenia: 2013-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wołów
    ul. Leśna 37 37
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3809361, fax. 071 3809361
    REGON: 93102413200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wolow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Wołów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz wyposażania wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów [do biurowca Nadleśnictwa - ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, do kancelarii dwóch leśnictw (leśnictwo Orzeszków - Orzeszków, 56-160 Wińsko i leśnictwo Stryjno - Węgrzce, 56-160 Wińsko). Zamawiający wskaże, gdzie należy zainstalować dane meble i elementy wyposażenia. Zamówieniu podlegają meble oraz wyposażenie wymienione w ofercie - załącznik nr 1, który Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia. Brak wypełnienia powoduje odrzucenie oferty. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 stanowiący opisy. 3. Oferta musi zawierać wymagane atesty, certyfikaty, próbki tapicerek krzeseł i płyt meblowych, w tym: a/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele obrotowe b/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele konferencyjne c/ atest higieniczny na płytę wiórową laminowaną d/ atest na płytę wiórową - spełnianiu normy PN-EN 14322:2005 - odporność na ścieranie e/ atest ścieralności tapicerki materiałowej f/ certyfikat o odporności kolorów tapicerek krzeseł na działanie światła, pilingu i mechacenia g/ atest badań odporności tkaniny tapicerek krzeseł na zapalenie oraz atest klasyfikacji ogniowej h/ atest higieniczny tapicerki materiałowej krzeseł i / próbka skóry tapicerki krzeseł o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm j/ próbki tapicerek materiałowych o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm w wymaganych przez Zamawiającego kolorach - bordowym, brązowym, ciemno zielonym, zielonym z ciemno zielonymi punktami k/ próbki płyt meblowych (blatów biurek w kancelariach) w wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm dwuwarstwowych - wg kolorystyki opisanej w załącznikach 4. Wymienione w niniejszej specyfikacji - w załączniku nr 2 meble stanowią wzór, według którego zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli wykonawca zaproponuje meble równoważne do założonych to winny być: - wizualnie takie same jak te, które stanowią przedmiot zamówienia, - wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem kolorystyki określonej przez zamawiającego - nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez zamawiającego. 5. Kod i nazwa grupy wg CPV: 39.13.00.00-2 - Meble biurowe 6. Wykonawca zapewni 24-miesięczną gwarancję na dostarczone meble i elementy wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_wolow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach