Nadleśnictwo Wołów ogłasza przetarg
- Adres: 56-100 Wołów, ul. Leśna 37
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3809361 , fax. 071 3809361
- Data zamieszczenia: 2013-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wołów
ul. Leśna 37 37
56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
tel. 071 3809361, fax. 071 3809361
REGON: 93102413200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wolow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Wołów
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz wyposażania wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów [do biurowca Nadleśnictwa - ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, do kancelarii dwóch leśnictw (leśnictwo Orzeszków - Orzeszków, 56-160 Wińsko i leśnictwo Stryjno - Węgrzce, 56-160 Wińsko). Zamawiający wskaże, gdzie należy zainstalować dane meble i elementy wyposażenia. Zamówieniu podlegają meble oraz wyposażenie wymienione w ofercie - załącznik nr 1, który Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia. Brak wypełnienia powoduje odrzucenie oferty. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 stanowiący opisy. 3. Oferta musi zawierać wymagane atesty, certyfikaty, próbki tapicerek krzeseł i płyt meblowych, w tym: a/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele obrotowe b/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele konferencyjne c/ atest higieniczny na płytę wiórową laminowaną d/ atest na płytę wiórową - spełnianiu normy PN-EN 14322:2005 - odporność na ścieranie e/ atest ścieralności tapicerki materiałowej f/ certyfikat o odporności kolorów tapicerek krzeseł na działanie światła, pilingu i mechacenia g/ atest badań odporności tkaniny tapicerek krzeseł na zapalenie oraz atest klasyfikacji ogniowej h/ atest higieniczny tapicerki materiałowej krzeseł i / próbka skóry tapicerki krzeseł o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm j/ próbki tapicerek materiałowych o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm w wymaganych przez Zamawiającego kolorach - bordowym, brązowym, ciemno zielonym, zielonym z ciemno zielonymi punktami k/ próbki płyt meblowych (blatów biurek w kancelariach) w wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm dwuwarstwowych - wg kolorystyki opisanej w załącznikach 4. Wymienione w niniejszej specyfikacji - w załączniku nr 2 meble stanowią wzór, według którego zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli wykonawca zaproponuje meble równoważne do założonych to winny być: - wizualnie takie same jak te, które stanowią przedmiot zamówienia, - wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem kolorystyki określonej przez zamawiającego - nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez zamawiającego. 5. Kod i nazwa grupy wg CPV: 39.13.00.00-2 - Meble biurowe 6. Wykonawca zapewni 24-miesięczną gwarancję na dostarczone meble i elementy wyposażenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_wolow/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-51/16: Dostawa i montaż mebli, stanowiących uzupełnienie wyposażenia Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu KMP Legnica.
Dodano: 2016-07-25 - WYBÓR DOSTAWCY MEBLI NA WYMIAR ZABAWEK I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-60/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania. Znak postępowania: ZP-52/WZŻ/2016
Dodano: 2016-05-25 - ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA PRZEMKÓW
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mebli dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego AC/BZP/233/2015
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa foteli i krzeseł biurowych dla komórek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2015-09-17