Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 392 07 49 , fax. 0-71 392 07 49
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Jana Pawła II 12 12
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 392 07 49, fax. 0-71 392 07 49
REGON: 93217456600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli wraz z montażem do budynku Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Strzelinie przy ul. Pocztowej 17 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z montażem do budynku Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Strzelinie przy ul. Pocztowej 17. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków i wymogów udziału w postępowaniu winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Formularz ofertowy 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3)Szczegółowa kalkulacja ceny 4)Podpisany wzór umowy 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy i podwykonawców odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl - zakładka BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-51/16: Dostawa i montaż mebli, stanowiących uzupełnienie wyposażenia Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu KMP Legnica.
Dodano: 2016-07-25 - WYBÓR DOSTAWCY MEBLI NA WYMIAR ZABAWEK I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-60/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania. Znak postępowania: ZP-52/WZŻ/2016
Dodano: 2016-05-25 - ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA PRZEMKÓW
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mebli dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego AC/BZP/233/2015
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa foteli i krzeseł biurowych dla komórek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2015-09-17