Przetargi.pl
Dostawa mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Leczenia Środowiskowego - Pawilon nr 5

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Kasprzaka 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
    REGON: 011035381
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med .pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Leczenia Środowiskowego - Pawilon nr 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – Pawilon nr 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1 – Meble gotowe (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.1 do siwz) Część 2 – Meble do zabudowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.2 do siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 25 września 2018 roku do godz. 08:00 w wysokości: Zadanie nr 1 – 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Zadanie nr 2 – 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 8.2 Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, płatne na konto pieniądzu, płatne na konto PKO BP S.A 81-303 Gdynia 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu określonego w Rozdziale 12 ust. 12.1 nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem określonego terminu zostanie dostarczone w oryginale do miejsca wskazanego w punkcie 11.1. (Kancelaria Ogólna). Powyższe wadium musi być dostarczone w oddzielnej trwale zamkniętej kopercie oznaczonej: „Wadium do postępowania nr EP/63/2018 na: „Dostawę mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – pawilon nr 5 ” 4) Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać numer postępowania, którego dotyczą. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 2 pkt 1) lit. a). tytułem „Wadium do postępowania nr EP/63/2018 na: „Dostawę mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – pawilon nr 5” 6) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia niepieniężnego, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub podmiotu udzielającego poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, nazwę zamówienia, b) określenie wierzytelności, którą ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 uPzp, 7) Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 uPzp. 8.3 W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie nisza niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości dla wszystkich części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 – formularz oferty Załącznik nr 2.1 oraz 2.2 – formularze asortymentowo - cenowe Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu według załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć w/w/ oświadczenia. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu do oferty w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – w zakresie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Formularz asortymentowo – cenowy - odpowiednio dla każdej części W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust.11. (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach