Przetargi.pl
Dostawa mebli szkolnych i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Wieruszowie.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Wieruszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, ul. Szkolna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 62 7841146; 62 7841321
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Wieruszowie
    ul. Szkolna 1-3
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 62 7841146; 62 7841321
    REGON: 00019204000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-zsp.powiat-wieruszowski.pl/.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli szkolnych i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Wieruszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi dostawa i rozładunek mebli szkolnych oraz pomocy dydaktycznych opisanych szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na: Część nr 1: Stoły, stoliki, biurka, szafy, szafki. Dostawa obejmuje następujący asortyment: stolik jednoosobowy do sali lekcyjnej: 234szt, stolik dwuosobowy do sali lekcyjnej:16szt, stolik trzyosobowy do sali lekcyjnej: 12szt., stół konferencyjny do pokoju nauczycielskiego: 1szt, stół konferencyjny do pokoju pedagoga: 1szt., biurko do sal lekcyjnych, pokoju pedagoga, salek rewalidacji i pokoju nauczycielskiego: 14szt., Szafki - zestaw do pokoju pedagoga: 1 komplet, szafki zestaw do sali rewalidacji: 2szt., szafki do pokoju nauczycielskiego: 2szt, szafki pracownicze z 14 zamykanymi na klucz schowkami: 1szt, szafka ubraniowa z drążkiem do pokoju nauczycielskiego: 1szt., zestaw mebli do klas: 8 zestawów, szafa ubraniowa zabudowana pełna do pracowni: 4szt., Część nr 2: Krzesła, ławki. Dostawa obejmuje następujący asortyment: krzesło uczniowskie: 290szt., krzesło nauczycielskie tapicerowane: 16szt., krzesło z z obiciem PCV : 6szt., krzesło z obiciem tapicerowanym 15szt., siedzisko szatniowe : 2 szt., ławka 5 osobowa : 12szt. Część nr 3: Meble metalowe. Dostawa obejmuje następujący asortyment: szafki uczniowskie 6- drzwi:27szt., szafki uczniowskie - 4 drzwi: 2szt, szafki uczniowskie - 2 drzwi: 2 szt., szafy metalowe ( do pracowni CNC i mechatronicznej) : 6szt. Część nr 4: Pomoce dydaktyczne. Dostawa obejmuje następujący asortyment: tablica szkolna ceramiczna: 5szt, tablica biała suchościeralna: 5szt, mobilna tablica biała mała: 2szt., tablica szkolna interaktywna: 2szt, projektor multimedialny wraz z ekranem ściennym: 8szt., model dydaktyczno-szkoleniowy do rozwiązywania zadań transportowo-logistycznych: 2 zestawy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z zestawieniem kosztów, którego wzór zamieszczony jest w Części III – SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2017r., poz. 570 oraz z 2018r., poz. 1000, 1544 i 1669). 4) Oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach