Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 33-334 Kamionka Wielka, Kamionka Wielka 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4456017 , fax. 018 4456017 w. 44
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Kamionka Wielka 5 5
33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie
tel. 018 4456017, fax. 018 4456017 w. 44
REGON: 00054042300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Mszalnicy (nowobudowany obiekt) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Mszalnicy (nowobudowany obiekt) w tym m.in : - biurka dla nauczycieli - 11 sztuk, - biurka komputerowe - 15 sztuk, - stoliki przedszkolne - 4 sztuki, - stoliki uczniowskie - 198 sztuk, - stoliki świetlicowe - 10 sztuk - krzesła uczniowskie - 256 sztuk, - krzesła nauczycielskie -13 sztuk, - krzesła tapicerowane - 13 sztuk, - tablice szkolne - 13 sztuk, - regały biblioteczne - 12 sztuk, - szafy ubraniowe (metalowe) - 6 sztuk, II.1.3.2. Warunki techniczne wykonania mebli i krzeseł Jeśli w przedmiocie zamówienia nie określono inaczej to obowiązują następujące wymagania: 1.1.1. Materiały i surowce użyte do produkcji mebli i krzeseł winny być wysokiej jakości i trwałości - zgodnie z wymogami PN i spełniać warunki p.poż. 1.1.2. Meble standardowe należy wykonać z jednolitej płyty wiórowej obustronnie melaminowanej o grubości nie mniejszej niż 18mm - nie dotyczy blatów; 1.1.3. Blaty w biurkach tradycyjnych, biurkach komputerowych, ladzie bibliotecznej i stolikach winny być wykonane z płyty wiórowej obustronnie melaminowanej o grubości min. 25mm, jeśli w Charakterystyce mebli nie określono inaczej; 1.1.4. Plecy mebli wykonane z płyty HDF o grubości min. 3,2mm, lakierowanej w kolorze mebli lub białej - do uzgodnienia z Odbiorcą lub jeśli w Charakterystyce mebli nie określono inaczej; 1.1.5. Stoły na nogach drewnianych - blat wykonany z płyty wiórowej obustronnie melaminowanej o grubości nie mniejszej niż 25 mm, okleinowany obrzeżem ABS o grubości 2 mm w kolorze płyty, nogi wykonane z litego drewna, połączone z blenda za pomocą mimośrodów lub inne rozwiązanie określone w Charakterystyce mebli; 1.1.6. Wszystkie krawędzie mebli zabezpieczone ABS o grubości 2mm w kolorach płyty; 1.1.7. Wszystkie szafy, szafki, regały zamykane na zamki patentowe, w kontenerach i biurkach zestawy szuflad zamykane na tzw. centralne zamki patentowe; 1.1.8. Szuflady należy wykonać na metalowych prowadnicach rolkowych z wysuwem min.75%; 1.1.9. Wszystkie uchwyty meblowe winny być metalowe dwupunktowe, o rozstawie otworów 128mm, 1.1.10. Zawiasy puszkowe, metalowe, samozamykające; 1.1.11. Okucia meblowe renomowanych firm, np. BLUM, HAFELLE, HETTICH itp.; 1.1.12. Wszystkie elementy szklane musza być wykonane ze szkła o grubości min.5mm; 1.1.13. Meble powinny być na stopkach umożliwiających ich poziomowanie w zakresie 15 mm oraz posiadać cokół o wysokości min.70mm jeśli w Charakterystyce mebli nie określono inaczej; 1.1.14. W przypadku drzwi przesuwnych prowadnice i zastosowane okucia winny być metalowe; 1.1.15. Biurka komputerowe powinny posiadać otwory pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera, tzw. przelotki - miejsce montażu przelotki ustalić z Odbiorca; 1.1.16. Półki w regałach, szafach, szafkach, komodach, biurkach winny posiadać możliwość regulacji rozstawu, pożądana odległość miedzy półkami 327 mm; 1.1.17. Stelaże metalowe w meblach winny być pomalowane farbami proszkowymi o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne; 1.1.18. Krzesła biurowe obrotowe powinny posiadać mechanizm ruchowy CPT, umożliwiający ruch oparcia oraz dostosowanie wysokości oparcia i głębokości siedziska, regulowana przy pomocy podnośnika pneumatycznego wysokość siedziska, wysokie, ergonomicznie wyprofilowane, z regulacja wysokości i regulacja kata odchylenia oparcie, podłokietniki z miękkiej poliuretanowej pianki, samohamowne kółka do miękkich powierzchni, stabilna nylonowa podstawę jezdną, jeśli w Charakterystyce mebli nie określono inaczej; 1.1.19. Materiały i surowce użyte do produkcji mebli szkolnych winny być wysokiej jakości i trwałości - zgodnie z wymogami PN i spełniać warunki p.poż; 1.1.20. Wszystkie krawędzie mebli zabezpieczone ABS o grubości 2mm w kolorach płyty; 1.1.21. Stelaże metalowe w meblach szkolnych i innych meblach winny być pomalowane farbami proszkowymi o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne; 1.1.22. Wymiary mebli zawarte w załącznikach podane są w centymetrach, jeśli nie podano innej jednostki miary. II.1.3.3. Zamówienie publiczne obejmuje : - sprzedaż nowych mebli szkolnych, - dostawa nowych mebli do siedziby Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Mszalnicy, - montaż nowych mebli w siedzibie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Mszalnicy, - ustawienie nowych mebli w siedzibie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Mszalnicy, - przygotowanie protokołu przekazania dostawy. II.1.3.4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Charakterystyka mebli, który jest załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wszystkie wskazane tam nazwy należy rozumieć jako określenie minimalnych parametrów technicznych i standardów jakościowych. II.1.3.5. Meble szkolne musza być wykonane wg norm PN-ISO 5970:1994; PN-F-06009:2001 - dot. stolików i krzeseł szkolnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie następujących wymogów : a) spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami) b) udzielenie minimum 24 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz rękojmi licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, c) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami). d) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. III.2.1.1.Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ 2.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów : III.2.2.1 Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. III.2.2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym przedmiotem zamówienia . III.2.2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów. III.2.2.4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25, ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. Pzp zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Oferenta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA : A.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) : B.1. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. B.2. Doświadczenie w zakresie realizacji dostawy mebli szkolnych w latach 2006/2007/2008 z zakresu i rozmiaru odpowiadających wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia B.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających, że dostawa mebli szkolnych w latach 2006/2007/2008 została wykonana należycie. B.4. Kserokopia ważnego atestu higienicznego E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża. B.5. Kserokopia ważnego certyfikat zgodności z PN-ISO 5970:1994, PN-F-06009:2001 w zakresie produkcji mebli szkolnych - dot. stolików i krzeseł szkolnych. B.6. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). B.7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów zawartych w ofercie. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamionka.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Jurgowie wraz z montażem
Dodano: 2016-07-25 - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA SZKOŁY W ZAWOI CENTRUM
Dodano: 2016-05-25 - : Dostawa z montażem wyposażenia na potrzeby realizacji projektu II etap inwestycji budowy Gimnazjum im. Jana Pawła II w miejscowości Ząb w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.2. Rozwój Obszarów wiejskich, Schemat B: Infrastruktura społeczna w tym edukacyjna i sportowa, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa.
Dodano: 2015-04-30 - Dostawa z montażem wyposażenia na potrzeby realizacji projektu II etap inwestycji budowy Gimnazjum im. Jana Pawła II w miejscowości Ząb w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.2. Rozwój Obszarów wiejskich, Schemat B: Infrastruktura społeczna w tym edukacyjna i sportowa, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa
Dodano: 2015-04-21 - Zakup wraz z dostawą mebli szkolnych dla Kampusu Wielickiego i Centrum Nauki
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa szafek szkolnych odzieżowych dla uczniów Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem przy ulicy Partyzantów 1/5
Dodano: 2014-09-08 - Zakup wraz z dostawą mebli szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Dodano: 2014-01-02 - Zakup mebli szkolnych w ramach projektu Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa wyposażenia wraz z montażem do budynku Zespołu Szkół Publicznych w Tarnowcu
Dodano: 2013-07-31 - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Wiśniowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013.
Dodano: 2012-11-07