Przetargi.pl
Dostawa mebli

Akademia Muzyczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-027 Kraków, ul. Św. Tomasza 43
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna w Krakowie
    ul. Św. Tomasza 43 43
    31-027 Kraków, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mebli dla budynku Akademii Muzycznej w Krakowie przy ul. św. Tomasza 43: zadanie 1: a) krzesła stacjonarne - zwykłe (bez pulpitów i podłokietników) - 394 sztuki b) stoliki - 85 sztuk zadanie 2: a) ławki z dwoma fotelami- 1 sztuka, b) ławki z trzema fotelami - 1 sztuka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Udzielą gwarancji na wykonane zamówienie, na okres nie krótszy niż podano w punkcie I.2 nin. specyfikacji. 5. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 6. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 2 zamówień w zakresie dostawy tego rodzaju mebli (wyposażenia) przeznaczonych do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej, o wartości pojedynczego zamówienia porównywalnej do wartości przedmiotu niniejszego postępowania (warunek dotyczy każdego zadania oddzielnie). 7. Wykonawca, wraz z ofertą i na własny koszt, dostarczy do zamawiającego po jednym egzemplarzu oferowanych mebli. Po zakończeniu postępowania wykonawcy odbiorą od Zamawiającego meble niezwłocznie. Każdy mebel powinien być opisany (z podaniem nazwy : wykonawcy, zadania , oferowanego mebla). Opisy na meblach powinny być identyczne jak w wypełnionym formularzu cenowym do oferty. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów, wymienionych w pkt. IV nin. Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków, Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów : 1. Wypełniony formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot nin. postępowania (dostawa mebli tego rodzaju, przeznaczonych do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej) i o wartości porównywalnej z przedmiotem nin. postępowania, z podaniem daty i miejsca wykonania, ich wartości, krótkiego opisu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do nin. Specyfikacji). Informacje i dokumenty należy przedstawić oddzielnie dla każdego zadania. 5. Atest producenta potwierdzający odporność na ścieranie tkaniny (co najmniej 50 000 cykli Martindale) - dotyczy krzeseł stacjonarnych, zadanie 1. 6. Atest producenta potwierdzający trudnopalność tkaniny według norm BS EN 1021-1:1994 (papieros) oraz BS EN 1021-2:1994 (zapałka) - dotyczy krzeseł stacjonarnych, zadanie 1. 8. Atesty: na trudnopalność EN 1021-1 (określający odporność tkaniny ma tlący papieros) oraz w zakresie odporności mechanicznej na ścieranie tkaniny (minimum 35 000 cykli Martindale) - dotyczy ławek, zadania 2. 9. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą : 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą to zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IV pkt 2,3 SIWZ, zobowiązany jest on przedstawić dokumenty potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki podane w punkcie 1 powyżej - określające daty wystawienia dokumentów - stosuje się odpowiednio. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonej na język polski przez tłumacza przysięgłego lub poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 4) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli do oferty oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa wyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach