Przetargi.pl
Dostawa mebli przedszkolnych dla dzieci wraz z montażem do publicznego Przedszkola nr 1 w Milanówku

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2010-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli przedszkolnych dla dzieci wraz z montażem do publicznego Przedszkola nr 1 w Milanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli przedszkolnych wraz z montażem na potrzeby Przedszkola Nr 1 ul. Fiderkiewicza 43 w Milanówku. Wykonawca realizujący dostawę zobowiązany będzie do dostawy mebli oraz ich montażu w budynku przedszkola pod ww. adres. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem ilościowym i jakościowym jak również warunki techniczne wykonania mebli i zabawek przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania- Załącznik nr 1 Wszystkie elementy przedmiotu dostawy opisane w SIWZ w ramach zamówienia dostarcza Wykonawca na swój koszt. Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, w szczególności użytkowania ich przez dzieci, oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Tym samym, wszystkie oferowane przedmioty zamówienia muszą posiadać, jeżeli wymagają tego przepisy prawa polskiego, właściwe atesty lub certyfikaty (np. certyfikaty CE) dopuszczenia ich do sprzedaży na terytorium RP. Oferowane przedmioty zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów (np. toksycznych - kwestia farb, lakierów, impregnatów, surowców, etc.), które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia dzieci w trakcie normalnego ich użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i obciążeń prawami osób trzecich a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. Wykonawca okaże Zamawiającemu dokumentację techniczną wraz ze wszystkimi deklaracjami zgodności, atestami, certyfikatami, w tym z certyfikatem CE, dotyczące wszystkich elementów dostawy. Dokumenty muszą być w stanie uporządkowanym, nie pozwalającym na dekompletację (połączone mechanicznie). Wyposażenie musi zapewnić funkcjonalność i wysoki standard oraz powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość i estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastosowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające równoważność w zakresie: a.gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych) - Zamawiający dopuszcza odchyłki wymiarów +/- 3 cm, b.charakteru użytkowego, wizualnego i kolorystyki (tożsamość funkcji, zachowania funkcji opisanych w SIWZ, zachowanie charakteru wykończeń i kolorystyki), c.wykonania materiałowego (rodzaj i jakość użytych materiałów). W przypadku zastosowania urządzeń równoważnych Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane elementy dostawy (równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj. a.rysunki lub fotografie b.opis techniczny ze szczególnym uwzględnieniem gabarytów i konstrukcji, charakteru użytkowego i wizualnego, wykończeń ozdobnych i kolorystyki, ilości elementów składowych, np. szuflad, rodzaju i jakości użytych materiałów w równoważnych elementach dostaw c.zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że oferowane elementy dostawy (równoważne) spełniają wymagania norm UE, posiadają certyfikaty bezpieczeństwa, wg serii norm PN-EN i PN-F i certyfikat na znak bezpieczeństwa CE (zabawki). W celu montażu mebli, Wykonawca przejmie budynek przedszkola i będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na terenie obiektu aż do chwili zakończenia montażu i protokolarnego przekazania budynku Zamawiającemu. Podany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia określony w opisie technicznym i pomocniczo na zdjęciach przedmiotowych oraz ewentualne nazwy, mebli i zabawek mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do Przedszkola nr 1 przy ul. Fiderkiewicza 43 w Milanówku własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku, wniesienia oraz kompletnego montażu i ustawienia mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot dostawy wraz z montażem Wykonawca udzielił następującej gwarancji jakości na przedmiot umowy licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia na okres minimum 60 miesięcy. Jednocześnie przedmiot umowy zostanie objęty serwisem gwarancyjnym Wykonawcy przez okres gwarancji. Serwis gwarancyjny podejmie działania w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od przyjęcia zgłoszenia. Przedłużenie okresu gwarancji danego mebla nastąpi każdorazowo o czas jego wyłączenia z eksploatacji, trwającego powyżej 24 godzin a spowodowanego uszkodzeniem niewynikłym ze złej eksploatacji. Wymiana mebla na nowy równoważny nastąpi po dwóch naprawach serwisowych, przy zaistniałym trzecim ich uszkodzeniu. Stała opieka serwisowa będzie zapewniona przez Wykonawcę w okresie gwarancyjnym. Koszty dojazdu serwisu do i od miejsca użytkowania nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować czas naprawy maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia usterki. Zamawiający będzie zgłaszał usterki drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę lub faksem na numer podany przez Wykonawcę. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w placówkach oświatowych i przedszkolach oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w ST. Wykonanie zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi spełniać normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa, takich jak: PN - EN 1729 - 1:2007; PN - EN 1729 - 2:2007; PN - F - 06009:2001; PN-EN 716-1:2008; PN-F - 06010-05:1990; PN - EN 14073-2:2006. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia. Za bezpieczeństwo w miejscach w których wykonywane będą prace montażowe, od chwili rozpoczęcia prac aż do protokolarnego oddania przedmiotu zamówienia, odpowiedzialny będzie Wykonawca. Oferty składane przez Wykonawcę powinny zawierać informację dotyczącą stosowanych przez Wykonawcę materiałów oraz stosowaną kolorystykę zgodną z sugerowaną na fotografiach umieszczonych w Przedmiocie zamówienia. Do oferty muszą być załączone próbki materiałów oraz oklein, wzorniki oferowanych wybarwień drewna i kolorów materiałów obiciowych. Wykonawca zapewni, że wszystkie rodzaje tworzyw sztucznych (lakiery, impregnaty, materiały obiciowe) użyte do wytworzenia wszystkich elementów dostawy posiadają atesty higieniczne i trudnopalności i złoży stosowne oświadczenie. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dostarczy niezbędne atesty przed podpisaniem umowy. Załączone do oferty wzorniki zostaną zwrócone Wykonawcy na ich wniosek zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wzorniki wybranego Wykonawcy(ów) w przedmiotowym postępowaniu będą stanowiły wzór w czasie trwania umowy i zostaną zwrócone po zrealizowaniu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 2.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.10.2010 roku do godziny 10:00 . Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Dostawa mebli przedszkolnych dla dzieci wraz z montażem do publicznego Przedszkola nr 1 w Milanówku lub w formach wymienionych w art. 45 pkt.2-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertą akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach