Przetargi.pl
Doposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Raciąż

Gmina Raciąż ogłasza przetarg

  • Adres: 09-140 Raciąż, ul. Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 679 12 80 , fax. 23 679 12 75
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raciąż
    ul. Kilińskiego 2 2
    09-140 Raciąż, woj. mazowieckie
    tel. 23 679 12 80, fax. 23 679 12 75
    REGON: 13001374300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.raciaz.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Raciąż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych oraz roboty budowlane przy szkołach podstawowych w ramach projektu - Wsparcie oddziałów przedszkolnych w gminie Raciąż współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Raciąż wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu mebli oraz wyposażenia sanitarnego, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: CZĘŚĆ NR 1 - ORGANIZACJA/DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW Pakiet nr 1: Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Uniecku. Pakiet nr 2: Wykonanie ogrodzenia placu zabaw Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krajkowie. Pakiet nr 3: Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni pod piaskownicą i karuzelą dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach z lokaliz. w Raciążu. Pakiet nr 4: zakup wyposażenia i montaż placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach. CZĘŚĆ NR 2 - DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ Pakiet nr 1: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Uniecku. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. Pakiet nr 2: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krajkowie. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. Pakiet nr 3: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Koziebrodach z lokaliz.Raciąż. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci. Pakiet nr 4: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Koziebrodach. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. Pakiet nr 5: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Starym Gralewie. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. CZĘŚĆ NR 3 - WYPOSAŻENIE Pakiet nr 1: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Uniecku. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. Pakiet nr 2: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krajkowie. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych. - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. Pakiet nr 3: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach z lokaliz. Raciąż. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy. Pakiet nr 4: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy. Pakiet nr 5: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starym Gralewie. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. CZĘŚĆ NR 4 - SPRZĘT ICT, AUDIOWIZUALNY, TABLICE INTERAKTYWNE Z OPROGRAMOWANIEM, KSEROKOPIARKI Pakiet nr 1: Zakup sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Uniecku. Pakiet nr 2: Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krajkowie. Pakiet nr 3: Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach z lokaliz. Raciąż. Pakiet nr 4: Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach. Pakiet nr 5: Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starym Gralewie. Wszystkie dostarczone materiały, pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji dla części I i IV: 36 miesięcy od dnia odbioru, dla części II-III: 24 miesiące od dnia odbioru. Miejsce dostawy - w/w oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. zgodnie z przyjętym podziałem na części nr 1, nr 2, nr 3, i nr 4. Wykonawcy mogą składać ofertę na dostawę wszystkich lub dowolnie wybranych części zamówienia. b)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.raciaz.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach