Przetargi.pl
Dostawa mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych do Laboratorium Dydaktycznego Biotechnologii Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – OPZ - FC 2. Miejsce dostawy: bud A-2 ul. Łukasiewicza 2 Wrocław, pomieszczenia wskazane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Dostawa obejmuje wykonanie, transport i wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego oraz świadczenie usług związanych z dostawą polegających na montażu (z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem), podłączeniu do istniejącej instalacji wod-kan oraz elektrycznej (w tym dostarczenie wszystkich potrzebnych urządzeń i okablowania potrzebnych do podłączenia; w ramach instalacji sprzęt zostanie włączony do zasilania i przejdzie poprawnie wszystkie testy i pomiary próbne w czasie testowania sprzętu), uruchomieniu oraz instruktażu z obsługi w zakresie użytkowania i konserwacji przedmiotu zamówienia (instruktaż 1-dniowy max. 5 osób). Wykonawca jest również odpowiedzialny za utylizację opakowań po meblach. Ryzyko związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem mebli przechodzą na Zamawiającego z chwilą ich bezwarunkowego odbioru. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wszystkie oferowane meble muszą pochodzić od jednego producenta mebli i być spójne materiałowo i kolorystycznie. 5. Wykonawca zapewni udzielenie gwarancji przez okres minimum 4 lat na wszystkie meble i elementy przedmiotu zamówienia (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru). Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. 6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi do 10 tygodni od dnia podpisania umowy, w tym montaż oraz podłączenie do instalacji wod-kan i elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 8 500,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach