Przetargi.pl
Dostawa mebli i wyposażenia do obiektu szkoły podstawowej i przedszkola dla zadania pn.: Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej z Gimnazjum z dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kozłowie

Gmina Kozłów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-241 Kozłów, Kozłów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3841048, 3841067 , fax. 413 841 010
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozłów
    Kozłów 60
    32-241 Kozłów, woj. małopolskie
    tel. 41 3841048, 3841067, fax. 413 841 010
    REGON: 29101012200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i wyposażenia do obiektu szkoły podstawowej i przedszkola dla zadania pn.: Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej z Gimnazjum z dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kozłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia do obiektu szkoły podstawowej i przedszkola dla zadania pn.: „Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej z Gimnazjum z dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kozłowie” 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: a) Część 1. Dostawa mebli i wyposażenia do szkoły podstawowej w Kozłowie. b) Część 2. Dostawa mebli i wyposażenia do przedszkola w Kozłowie. c) Część 3: Dostawa wyposażenia gastronomicznego do przedszkola w Kozłowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Wymagania w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia szkoły wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem oraz montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. b) Dostarczone meble oraz sprzęt zamontowany w meblach muszą być: fabrycznie nowe, kompletne, pozbawione wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Meble muszą być wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania. c) Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na meble zgodne z ofertą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. d) Zaoferowany Przedmiot Zamówienia musi być „gotowy do pracy” bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. e) Meble i inne elementy wyposażenia będące przedmiotem zamówienia powinny odpowiadać normom i specyfikacjom technicznym oraz spełniać wymogi jakościowe. Muszą posiadać stosowne certyfikaty, badania, atesty i być dopuszczone do stosowania w budynku użyteczności publicznej (szkołach, przedszkolach) zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na przepisy dotyczące zgodności z wymogami higieniczno sanitarnymi dla elementów wyposażenia pomieszczeń, wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania i wymagań wytrzymałościowych, meble powinny odpowiadać przepisom BHP; f) Całe wyposażenia musi być nowe i nie nosić śladów użytkowania; g) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego (zgodnie z załączonymi rysunkami). Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu mebli i wyposażenia w formie pisemnej (lub e-mail) z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą dostawy i montażu. Meble muszą być wniesione do budynku w dniu dostawy; h) Meble muszą być wypoziomowane i zamontowane w sposób umożliwiający ich bezpieczną eksploatację; i) Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niewymienione w Opisie przedmiotu zamówienia, a konieczne do montażu, podłączenia do instalacji (tam, gdzie będzie to konieczne) celem zapewnienia gotowości do użytkowania ; j) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w wyniku rozpakowania, zmontowania i ustawienia mebli, a także do naprawy/usunięcia na swój koszt wszelkich uszkodzeń w obiektach szkoły podstawowej i przedszkola, powstałych przy montażu lub transporcie mebli (w sposób uzgodniony z Zamawiającym); k) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych prac a po zakończeniu pozostawienia wszystkich użytkowanych pomieszczeń czystych i nadających się do użytkowania (należy przez to rozumieć miedzy innymi: umycie okien, podłogi, stolarki drzwiowej, parapetów). Całość tych prac zostanie odebrana przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i potwierdzona w protokole. l) W danym pomieszczeniu należy zastosować meble w podobnej tonacji kolorystycznej, w taki sposób, aby do siebie pasowały. 5. Wykonawca przed złożeniem oferty winien osobiście zobaczyć pomieszczenia i zweryfikować wymiary poszczególnych mebli, tak aby uniknąć ewentualnych niejasności. 6. Przedstawione w szczegółowym opisie parametry przedmiotu zamówienia, stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 7. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy materiałów, dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w opisie przedmiotu zamówienia, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach użytkowych i jakościowych. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność zaoferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych. 8. Ewentualne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zamówienia zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. 9. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą NORM, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. B) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w pkt. B.1. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach