Gmina Łącko ogłasza przetarg
- Adres: 33-390 Łącko, Łącko
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 41 40 710, , fax. 18 41 40 740
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
Łącko 445
33-390 Łącko, woj. małopolskie
tel. 18 41 40 710, , fax. 18 41 40 740
REGON: 49189242300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektu numer: RPMP.10.01.03-12-0335/19 pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektu pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”. Szczegółowe zestawienie mebli stanowiących przedmiot zamówienia zostało zawarte w SIWZ. Przed realizacją Wykonawca jest ZOBOWIĄZANY do zapoznania się z aranżacją poszczególnych pomieszczeń. Projekty aranżacji stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Korpusy wszystkich mebli (biurek oraz regałów): płyta wiórowa laminowana 18mm w kolorze brzoza polarna, blendy, fronty oraz cokoły z płyty podstawowej brzoza polarna lub MDF min 16mm laminowany obustronnie w kolorach kolor Trawa Cytrynowa, pomarańcz, błękit, zielony, żółty, różowy, widoczne krawędzie zabezpieczone okleiną PCV min 2 mm. Kolor blendy, frontu i cokołu oraz okleiny PCV (tj brzoza polarna lub kolorystyka zbieżna z wybranym kolorem MDF) – do ustalenia z Zamawiającym na etapie Wykonawczym. Wszystkie przedmioty zamówienia oferowane przez dostawcę/dostawców w ramach powyższego zamówienia muszą posiadać atesty/certyfikaty potwierdzające, że są dopuszczone do użytkowania przez dzieci oraz posiadają deklaracje zgodności CE. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Termin oraz forma wnoszenia wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w prowadzony Łącki Bank Spółdzielczy, Nr rachunku: 48 8805 0009 0000 0144 2000 0080 z dopiskiem: Wadium – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w ramach projektu numer: RPMP.10.01.03-12-0335/19 pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 5. W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór), 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia i mebli w ramach projektu numer: RPMP.10.01.03-12-0335/19 pt. „Szkoły na „6” w Gminie Łącko”
Dodano: 2021-04-20 - Dostawa pierwszego wyposażenia sal lekcyjnych - w ramach zadania p.n. „ Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Wilczyskach „
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa wyposażenia ruchomego meblowego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego na os. Gotyk w Krakowie
Dodano: 2020-05-22 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektu szkoły podstawowej i przedszkola dla zadania pn.: Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej z Gimnazjum z dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kozłowie
Dodano: 2019-05-21 - zakup i dostawa ławek i krzeseł szkolnych na potrzeby czterech jednostek oświatowych powiatu suskiego
Dodano: 2019-03-26 - Dostawa mebli dla jednostek Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2018-10-16 - Dostawa z montażem wyposażenia na potrzeby przedszkola w Zębie w ramach realizacji projektu „Sukces zaczyna się w przedszkolu"
Dodano: 2018-07-25 - Zamówienie na dostawę wyposażenia budynku oświatowego oraz sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym w Grybowie
Dodano: 2018-07-18 - Dostawa i montaż wyposażenia szkoły położonej przy ul. Szkolnej w Nowym Wiśniczu w ramach zadania pn.: Budowa szkoły w Nowym Wiśniczu
Dodano: 2018-06-15 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia sali gimnastycznej, sal dydaktycznych, szatni i sali doświadczeń świata na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ponicach
Dodano: 2018-06-07