Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Uzdrowiskowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 449 21 14
- Data zamieszczenia: 2020-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
ul. Uzdrowiskowa 54
43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
tel. 32 449 21 14
REGON: 29188800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów sanatoryjnych Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia do obiektów sanatoryjnych Limba, Magnolia i Azalia Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. W zakres zamówienia wchodzą m.in. łóżka, szafy trzydrzwiowe, dwudrzwiowe i jednodrzwiowe, krzesła, półki, stoliki, stoliki nocne, materace, kołdry, poduszki, pościel, narzuty, firany, zasłony, żaluzje, lampki nad łóżko, lampki łazienkowe ścienne. Zakres zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do siwz. W zakres zamówienia wchodzi również demontaż, wywiezienie i zutylizowanie zniszczonych mebli i wyposażenia pokoi w budynku Azalia, do których będzie dostarczony nowy przedmiot zamówienia. W budynku Limba i Magnolia pokoje będą opróżnione z mebli i wyposażenia (z wyjątkiem 8 pokoi, z których należy wynieść, wywieźć i zutylizować meble i wskazany sprzęt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1 do siwz; 2. Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy - zał. nr 5 do siwz; 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie i na zasadach określonych w siwz. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 5. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w sekcji III.1.3) polegają na zdolnościach innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2024-01-26 - ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-08-08 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-07-11 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Gminie Lędziny – kolejny etap w zakresie umeblowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Lędzinach
Dodano: 2023-06-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do nowego Przedszkola Miejskiego Nr 2 oraz Żłobka Miejskiego w Imielinie.”
Dodano: 2023-06-26 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola i żłobka w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa wraz montażem wyposażenia Jadalni Punktu Gastronomicznego na stacji pośredniej Hali Jaworzyna
Dodano: 2023-03-29 - Wykonanie i najem zabudowy wraz z serwisem technicznym powierzchni punktu szczepień populacyjnych oraz zakup i montaż wykładziny ochronnej w punkcie szczepień
Dodano: 2021-04-29