Przetargi.pl
Dostawa mebli i wyposażenia do Biblioteki Gminnej w Przechlewie- Biblioteka sercem Przechlewa

Gminna Biblioteka i Centrum Kultury w Przechlewie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, Młyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 833 46 75
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka i Centrum Kultury w Przechlewie
    Młyńska 2
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 59 833 46 75
    REGON: 36770706300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przechlewo.naszabiblioteka.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i wyposażenia do Biblioteki Gminnej w Przechlewie- Biblioteka sercem Przechlewa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenie dla Biblioteki Gminnej w Przechlewie Zamówienie obejmuje m.in. 1) dostawę mebli i innego wyposażenia, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, ustawieniem, montażem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w godzinach jego pracy. 2) posprzątanie pomieszczeń po złożeniu, montażu i rozmieszczeniu mebli /wyposażenia, 3) dostarczenie wraz z zamówieniem instrukcji w języku polskim, wymaganej do obsługi, 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do przedmiotów wyposażonych w zamki. 1.2. Wszystkie powierzchnie (blaty, blaty ze zlewami, zlewozmywaki, szafki) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do mycia i utrzymania czystości. Powinny być wykonane z materiałów nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności. 1.3. Kolor mebli i wyposażenia wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ, muszą zostać skonsultowane z Zamawiającym. Kolory przedstawione w Projekcie wyposażenia są przykładowe. 1.4. Dostawa mebli i innego wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. Zamawiający informuje, że pierwszą partię dostawy tj: wyposażenie wyszczególnione w Załączniku nr 1 pod pozycjami: 1,2,3,11,12,13,14,15,16,17,19,20,21,22,26,28,33,35,42, na kwotę nie mniejszą niż 195 tyś. zł i nie większą niż 200 tyś zł brutto należy wykonać w 2019 roku. W cenę należy wkalkulować koszty dostawy do miejsc magazynowania tegoż wyposażenia wskazanych przez Zamawiającego oraz przewiezienia i montażu w budynku biblioteki w Przechlewie w terminie od 20.09.2020 roku do 31.10.2020 roku. Pozostałą partię wyposażenia i sprzętu należy dostarczyć i zamontować w budynku biblioteki w Przechlewie w terminie od 20.09.2020 roku do 31.10.2020 roku. Proponowane miejsca magazynowania: • . Świetlica w Przechlewku, Przechlewko 12/3, 77-320 Przechlewo, • Świetlica w Lisewie, Lisewo 3a, 77-320 Przechlewo, • Świetlica w Płaszczycy, Płaszczyca 12b, 77-320 Przechlewo, • Świetlica w Dąbrowie Człuchowskiej , Dąbrowa Człuchowska 12, 77-320 Przechlewo • Świetlica w Garbku, Garbek 12, 77-320 Przechlewo. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego. 1.6. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi. 1.7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załączniki nr 1 do SIWZ oraz Projekt wyposażenia stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 1.8. Gwarancja. Minimalny okres, na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wszystkie dostarczone przedmioty wynosi 12 miesięcy, od dnia podpisania protokołu odbioru, oprócz sprzętu na który wymagana jest gwarancja producenta. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 1.9. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem Na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 1.10 .Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach