Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem do Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Kartuzach

Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Janusza Żurakowskiego w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586811515 , fax. 6811515
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Janusza Żurakowskiego w Kartuzach
    ul. Gdańska 15
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586811515, fax. 6811515
    REGON: 28440500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biblioteka.kartuzy.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem do Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej w Kartuzach zlokalizowanej w budynku Dworca PKP w Kartuzach. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 następujące Części: 1) Część nr 1 – dostawa z montażem stolarki meblowej do biblioteki, 2) Część nr 2 – dostawa z montażem mebli tapicerowanych do biblioteki, 3) Część nr 3 – dostawa z montażem mebli i wyposażenia biblioteki. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, transport, wniesienie oraz montaż lub ustawienie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wg ustaleń Zamawiającego oraz wg aranżacji projektowej. Projekt aranżacji zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 4. Dodatkowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy, 2) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy ma obowiązek posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000 zł. Kopia polisy będzie stanowiła załącznik do umowy 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) kalkulację ceny oferty (formularz kalkulacji ceny oferty stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 2) W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - do każdego oferowanego elementu przedmiotu zamówienia należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego – Dotyczy jedynie Części nr 3 przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach