Nadleśnictwo Giżycko ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Słowiańska 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4299865 , fax. 087 4299863
- Data zamieszczenia: 2014-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Giżycko
ul. Słowiańska 2 2
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4299865, fax. 087 4299863
REGON: 79050494100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.bialystok.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Giżycko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i wyposażenia budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli i wyposażenia do budynku Nadleśnictwa Giżycko, Gajewo ul. Dworska 12, 11-500 Giżycko. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zamontowania wszystkich elementów stanowiących przedmiot zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zamówienie zostało podzielone na III pakiety: - Pakiet nr I obejmuje: meble biurowe wyszczególnione w załączniku nr 1 A - Pakiet nr II obejmuje: meble gabinetowe wyszczególnione w załączniku nr 1B - Pakiet nr III obejmuje: meble do składnicy akt i szafy BHP wyszczególnione w załączniku nr 1C. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość pakietów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość oraz szczegółową specyfikację techniczną elementów wyposażenia zawierają: 1) załączniki nr 1A, 1B, 1C do siwz - wykaz wyposażenia będący jednocześnie formularzem cenowym, 2) załącznik nr 1D do siwz - opis techniczny. Jednocześnie należy podkreślić, iż dokumenty o których mowa powyżej należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku wystąpienia różnic, Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie. 3) załącznik nr 1E do siwz - podział wg pomieszczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: Pakiet nr I - 7 000,00 zł (słownie : siedem tysięcy złotych), Pakiet nr II - 600,00 zł (słownie : sześćset złotych), Pakiet nr III - 1 200,00 zł (słownie : jeden tysiąc dwieście złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych o treści według wzoru - zał. 5 d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O) Giżycko nr rachunku 30 2030 0045 1110 0000 0074 5980 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na przetarg nr NP - 2710- 1)14 Pakiet nr...... . Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.: 07:00-15:00 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji)poręczeń, gwarancja)poręczenie powinno zostać złożona wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Inne postanowienia dotyczące wadium. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gizycko/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby żłobka przy ul. Rzepnikowskiego 9
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A.
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa i montaż mebli wykonywanych na wymiar do pomieszczeń Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji zlokalizowanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji zlokalizowanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem
Dodano: 2016-03-11 - dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem.
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ełku
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ełku.
Dodano: 2015-08-31 - Dostawa mebli biurowych, krzeseł, foteli obrotowych i podnóżków do Jednostki Realizującej Projekt: Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu
Dodano: 2015-07-17 - Dostawę i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Bartoszycach
Dodano: 2015-07-08