Powiat Łowicki ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 375 902 , fax. 468 375 015
- Data zamieszczenia: 2019-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
ul. Stanisławskiego 30
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 468 375 902, fax. 468 375 015
REGON: 75014776800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli gastronomicznych dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu i dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu w ramach projektu pn. „W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gastronomicznych wraz z wyposażeniem i montażem dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu i dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu w ramach projektu pn. „W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów”: 1.1 Regały magazynowe 5-półkowe - 3 szt., 1.2 Stół do obróbki mięsa i ryb - z deską i otworem na odpadki o wymiarach: 120 cm x 70 cm x 85 cm – 2 szt., 1.3 Stół do obróbki warzyw - z deską i otworem na odpadki o wymiarach 121 cm x 70 cm x 85 cm – 2 szt., 1.4 Bateria ze spryskiwaczem stojąca, 1-otworowa – 1 szt., 1.5 Basen – 1 komorowy o wymiarach: 80 cm x 70 cm x 85 cm – 1 szt., 1.6 Stół roboczy zabudowany szafką z dziwami suwanymi o wymiarach: 120 cm x 70 cm x 85 cm – 2 szt., 1.7 Półka wisząca przestawna o długości: 60 cm – 80 cm – 1 szt., 1.8 Nadstawka podwójna o wymiarach: 80 cm x 40 cm x 70 cm – 2 szt., 1.9 Szafka wisząca narożna 1-drzwiowa – 1 szt., 1.10 Szafka wisząca z drzwiami z wewnętrzną półką – 2 szt., 1.11 Stół roboczy zabudowany szafką z drzwiami suwanymi i szufladami o wymiarach: 180 cm x 70 cm x 85 cm – 6 szt., 1.12 Podstawa pod sprzęt o wymiarach: 60 cm x 70 cm x 57 cm – 6 szt., 1.13 Stół ze zlewem zabudowany z drzwi suwanymi o wymiarach: 80 cm x 70 cm x 85 cm – 6 szt., 1.14 Bateria zlewozmywakowa pionowa - 11 szt., 1.15 Zlewozmywak jednokomorowy ze stali szlachetnej – 5 szt., 1.16 Piekarnik elektryczny do zabudowy – 6 szt., 1.17 Płyta indukcyjna – 6 szt. 2. Miejsce dostawy: Dla pozycji nr 1.1 miejscem dostawy jest: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu ul. Blich 10 99-400 Łowicz Dla pozycji od nr 1.2 do nr 1.17 miejscem dostawy jest: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu ul. Powstańców 1863 r. nr 12d 99-400 Łowicz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych, internetowych baz danych). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie 23 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w klubie dziecięcym w Żarnowie przy ulicy Polnej 1” – dostawa wyposażenia
Dodano: 2024-06-27 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi z podziałem na 4 pakiety.
Dodano: 2024-02-28 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych"
Dodano: 2023-12-18 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych”
Dodano: 2023-11-30 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-11-28 - ZP 34/23 Dostawa mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii
Dodano: 2023-10-27 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2023-08-14 - Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa i montaż mebli dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-05-05