Przetargi.pl
dostawa mebli do Warsztatów Terapii Zajęciowej ul. Bałtycka 45 w Olsztynie

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1
    10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mebli do Warsztatów Terapii Zajęciowej ul. Bałtycka 45 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli do budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Bałtyckiej 45 Olsztyn wraz z wniesieniem, zamontowaniem i zainstalowaniem w pomieszczeniu budynku. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: 1) Część I – siedziska i krzesła, 2) Część II – stoły i biurka, 3) Część III – meble biurowe, 4) Część IV – meble i wyposażenie kuchni, w tym meble robione na wymiar. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ oraz w załącznikach, które stanowią: 1) projekt budowlany technologia Etap II pn.: Modernizacja (przebudowa) z częściową ad-aptacją i termomodernizacją budynku mieszkalno-użytkowego Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olsztynie, ul. Bałtycka 45 dz. nr 110, 90/6, 90/2, 79/6 obręb 38, autorstwa Studio-Projekt Autorska Pracownia Architektoniczna s. c. ul. Jodłowa 7A, 10-164 Olsztyn, 2) kosztorys ofertowy ze specyfikacją techniczną opisującą minimalne parametry techniczne wyposażenia, zwane dalej Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 2 powyżej do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4.Wykonawca załączy do oferty kosztorysy ofertowe na poszczególne części dot. złożonej oferty. 5.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 6.Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy składania oświadczenia na spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach