Przetargi.pl
Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 212 457 , fax. 895 350 228
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 212 457, fax. 895 350 228
    REGON: 1775600370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych ZUS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania jest dostawa, przystosowanie instalacji zasilających oraz instalacja zasilaczy bezprzerwowych UPS w niżej wskazanych lokalizacjach: -Część 1) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Inspektoratu w Włocławku, ul. Płocka 167 – 1szt. -Część 2) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Inspektoratu w Przeworsku, ul. Dworcowa 1 – 1szt. -Część 3) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Inspektoratu w Pruszkowie, ul. Ołówkowa 38 – 1szt. -Część 4) zasilacz UPS o mocy 40 kVA dla Oddziału w Wałbrzychu, Pl. Grunwaldzki 1 – 1szt. -Część 5) zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Białymstoku, ul. Młynowa 29 bud. B – 1szt. -Część 6) zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18A bud. A – 1szt. -Część 7) zasilacz UPS o mocy 80 kVA dla Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wysocka 1B – 1szt. -Część 8) zasilacz UPS o mocy zasilacz UPS o mocy 120 kVA dla III Oddziału w Warszawie, ul. Czerniakowska 16 – 1szt. 2.Zaoferowane zasilacze bezprzerwowe muszą być fabrycznie nowe i muszą pochodzić z seryjnej produkcji (przez seryjną produkcję rozumie się urządzenia dostępne w katalogach produktów producenta oferowanych urządzeń). 3.Zadaniem ww. UPS’ów będzie zapewnienie ciągłego, bezprzerwowego zasilania, przez urządzenia klasyfikowane wg normy IEC 62040-3 w klasie urządzeń VFI-SS-111 czyli z podwójnym przetwarzaniem on-line, przy zupełnych lub chwilowych zanikach napięcia, znacznych spadkach napięcia i wahaniach częstotliwości w sieci energetycznej, przez cały czas pracy urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31154000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego dziale XI SIWZ. 2.Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł, 00/100); Dla części 2 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł, 00/100); Dla części 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł, 00/100). Dla części 4 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł, 00/100); Dla części 5 – 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta zł, 00/100); Dla części 6 – 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta zł, 00/100). Dla części 7 – 1 700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset zł, 00/100); Dla części 8 – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł, 00/100); 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację dla jakiego postępowania wniesiono wadium oraz dla jakiej części. 4.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:  -Pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie nr 08 1020 5590 0000 0002 9200 7019,  -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  -Gwarancjach bankowych,  -Gwarancjach ubezpieczeniowych,  -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 5.Dokument potwierdzający wniesie wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, pok. 105 na ręce pracownika wieloosobowego stanowiska zamówień publicznych lub też dołączyć do oferty w terminie przewidzianym do składania ofert. 6.Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7.Wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy lub niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wymaganej wysokości lub formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Formularz Ofertowy – wzór wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Na podstawie art. 25a ust. 1 oraz ust. 3 pkt 2) ustawy w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert:  -oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ;  -oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenia, o których mowa w pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4.Ewentualne upoważnienie innych osób do złożenia oferty musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone wyłącznie w formie oryginału bądź też kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2. 6.Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór wg załącznika do SIWZ. 7. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 7.1 oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 7.2 Wykonawca składa wyżej wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór wg załącznika do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną