Przetargi.pl
Dostawa mebli do siedziby Ministerstwa Aktywów Państwowych: Część I - mebli gabinetowych Część II - foteli obrotowych biurowych i konferencyjnych Część III - foteli i kanap

Ministerstwo Aktywów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, Krucza 36/Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. -, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Aktywów Państwowych
    Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. -, , fax. -
    REGON: 36320961200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do siedziby Ministerstwa Aktywów Państwowych: Część I - mebli gabinetowych Część II - foteli obrotowych biurowych i konferencyjnych Część III - foteli i kanap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do siedziby Ministerstwa Aktywów Państwowych, rozładunek i montaż dla trzech części: Część I – mebli gabinetowych, Część II – foteli obrotowych biurowych i konferencyjnych (bez montażu), Część III – foteli i kanap. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do projektu umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert Oferta musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz Cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1, 2 lub 3 do Formularza ofertowego (w zależności od tego na którą część Wykonawca składa ofertę), 3)Oświadczenie, o których mowa w pkt 5.1.1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach