Ministerstwo Aktywów Państwowych ogłasza przetarg
- Adres: 00-522 Warszawa, Krucza 36/Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. -, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Aktywów Państwowych
Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. -, , fax. -
REGON: 36320961200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do siedziby Ministerstwa Aktywów Państwowych: Część I - mebli gabinetowych Część II - foteli obrotowych biurowych i konferencyjnych Część III - foteli i kanap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do siedziby Ministerstwa Aktywów Państwowych, rozładunek i montaż dla trzech części: Część I – mebli gabinetowych, Część II – foteli obrotowych biurowych i konferencyjnych (bez montażu), Część III – foteli i kanap. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do projektu umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert Oferta musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz Cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1, 2 lub 3 do Formularza ofertowego (w zależności od tego na którą część Wykonawca składa ofertę), 3)Oświadczenie, o których mowa w pkt 5.1.1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy mebli biurowych na potrzeby SGMK
Dodano: 2024-07-23 - Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
Dodano: 2024-07-17 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02