Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu ogłasza przetarg
- Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej 8
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7152023 w. 317, 313 , fax. 089 7156208
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
ul. Armii Krajowej 8 8
11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7152023 w. 317, 313, fax. 089 7156208
REGON: 51131574500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do sali konferencyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Meble do sali konferencyjnej: 9 stołów, 2 narożniki, 38 krzeseł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 9b) SIWZ wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw mebli do sali konferencyjnej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w punkcie 12a) SIWZ, b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 9c) SIWZ ocena spełnienia warunku szczegółowego nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12b) SIWZ, c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 9a) i 9d) SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu i oświadczenia, o których mowa w punkcie 12c) SIWZ. 11. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 20 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Warunki szczegółowe określone w punkcie 10a) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) Warunki szczegółowe określone w punkcie 10b) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) Warunki szczegółowe określone w punkcie 10c) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że prowadzi działalność objętą zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jednocześnie do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stylistyka
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stołów i krzeseł
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa wyposażenia biurowego - postępowanie nr 110/D
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa krzeseł - tulipan
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa krzeseł
Dodano: 2014-02-14 - Zakup wyposażenia stanowiska dowodzenia i tablic informacyjnych w 2013 r
Dodano: 2013-08-02 - Dostawa sprzętu szkolnego - postępowanie nr 46/D/2013.
Dodano: 2013-06-20 - Dostawa mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Europejska wieloproduktowa zintegrowana biorafineria projektowana w celu zrównoważonego przetwarzania biomasy, współfinansowana ze środków pozyskanych z projektu realizowanego w ramach 7 Programu Ramowego - numer umowy 241718 dla Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego Olsztynie
Dodano: 2013-01-11 - Dostawa nowych krzeseł biurowych do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2010-04-30 - Doposażenia budynku nr 20 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie
Dodano: 2009-11-23 - Dostawa krzeseł biurowych stanowiących doposażenie Biura projektu w Olsztynie w ramach realizacji projektu pod tytułem: Ichtiologiczna bioróżnorodność jezior - wypracowanie modelu rozwiązywania problemów na przykładzie zasobów naturalnych autochtonicznej siei wędrownej w jeziorze Łebsko (siei łebskiej), nr projektu PL0468 (akronim Fish-WILL), w ramach instrumentów finansowych: Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego, obszaru Priorytetowego PROMOWANIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU POPRZEZ LEPSZE WYKORZYSTANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI.
Dodano: 2009-10-23