Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krzeseł biurowych stanowiących doposażenie Biura projektu w Olsztynie w ramach realizacji projektu pod tytułem: Ichtiologiczna bioróżnorodność jezior - wypracowanie modelu rozwiązywania problemów na przykładzie zasobów naturalnych autochtonicznej siei wędrownej w jeziorze Łebsko (siei łebskiej), nr projektu PL0468 (akronim Fish-WILL), w ramach instrumentów finansowych: Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego, obszaru Priorytetowego PROMOWANIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU POPRZEZ LEPSZE WYKORZYSTANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa krzeseł biurowych stanowiących doposażenie Biura projektu w Olsztynie w ramach realizacji projektu pod tytułem: Ichtiologiczna bioróżnorodność jezior - wypracowanie modelu rozwiązywania problemów na przykładzie zasobów naturalnych autochtonicznej siei wędrownej w jeziorze Łebsko (siei łebskiej), nr projektu PL0468 (akronim Fish-WILL), w ramach instrumentów finansowych: Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego, obszaru Priorytetowego PROMOWANIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU POPRZEZ LEPSZE WYKORZYSTANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy udzielą minimum 2 letniej gwarancji na dostarczone krzesła biurowe. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. formularzem cenowym, wg załącznika nr 2. 2. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie o spełnieniu norm określonych w PN, PN-EN dotyczących produkcji krzeseł podpisane przez Wykonawcę. 4. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: a)ważny atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła. b)krzesła muszą posiadać ważny atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stołów i krzeseł
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa wyposażenia biurowego - postępowanie nr 110/D
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa krzeseł - tulipan
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa krzeseł
Dodano: 2014-02-14 - Zakup wyposażenia stanowiska dowodzenia i tablic informacyjnych w 2013 r
Dodano: 2013-08-02 - Dostawa sprzętu szkolnego - postępowanie nr 46/D/2013.
Dodano: 2013-06-20 - Dostawa mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Europejska wieloproduktowa zintegrowana biorafineria projektowana w celu zrównoważonego przetwarzania biomasy, współfinansowana ze środków pozyskanych z projektu realizowanego w ramach 7 Programu Ramowego - numer umowy 241718 dla Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego Olsztynie
Dodano: 2013-01-11 - Dostawa nowych krzeseł biurowych do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2010-04-30 - Doposażenia budynku nr 20 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie
Dodano: 2009-11-23 - dostawa mebli i oświetlenia
Dodano: 2009-10-06