Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4437848 , fax. 018 4435358
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
ul. Sienkiewicza 77 77
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4437848, fax. 018 4435358
REGON: 00001775600331 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do pomieszczeń Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli do pomieszczeń Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8 Część I - przedmiotu zamówienia / krzesła i zestawy: Część II - przedmiotu zamówienia/ wyposażenie jadalni i pomieszczeń barku : Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy : -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 - tekst jednolity ustawy z późn. zm.), -zaoferowali przedmiot dostawy odpowiadający wymaganiom SIWZ. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będzie przedłożenie dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 223 z 2007r., poz. 1655 - tekst jednolity ustawy z późn. zm.) : -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego na wykonawcę nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie a raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego na wykonawcę nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w Ustawie z dnia 28 października 2002r. O odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn.zm.). -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego : -próbek (płyt meblowych, tkanin obiciowych) z załączonym opisem oraz fotografie w zakresie oferowanych gotowych elementów mebli wraz z ich opisem (dotyczy także ofert na produkty równoważne).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa istniejącego przedszkola w Bieczu o część żłobkową z dwoma oddziałami i niezbędnym zapleczem oraz całorocznym krytym placem zabaw - bawialnią w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do 3 lat MALUCH - edycja 2016, dostawa wyposażenia żłobka
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urn wyborczych z poliwęglanu litego dla Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Lądowej
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie, dostawa i montaż wraz z rozmieszczeniem specjalistycznych szaf magazynowych do przechowywania obiektów tekstylnych ze zbiorów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2015-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla potrzeb Oddziału ZUS w Tarnowie
Dodano: 2015-11-13 - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i punktu zbiorczego bielizny czystej i brudnej wraz z pierwszym wyposażeniem - II etap. Zakup pierwszego wyposażenia.
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2015-10-06 - Wykonanie, dostawa i montaż wraz z rozmieszczeniem specjalistycznych szaf magazynowych na walizy poobozowe w ramach zadania - Modernizacja magazynów na walizy, będącego częścią projektu pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu - dziewięć zadań na lata 2012-2015 współfinansowanego z grantu bezpośredniego Komisji Europejskiej w ramach programu Europa dla Obywateli
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.4.2015
Dodano: 2015-07-23