Przetargi.pl
Dostawa mebli do pomieszczeń noclegowych Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego oraz mebli biurowych z przeznaczeniem dla ROS i Biura Terenowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4437848 , fax. 018 4435358
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
    ul. Sienkiewicza 77 77
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4437848, fax. 018 4435358
    REGON: 00001775600331
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do pomieszczeń noclegowych Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego oraz mebli biurowych z przeznaczeniem dla ROS i Biura Terenowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mebli do pomieszczeń noclegowych Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego oraz mebli biurowych z przeznaczeniem dla ROS i Biura Terenowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8 : Część I - krzesła i zestawy Część II - stoły i ławy Część III- łóżka hotelowe Część IV - wyposażenie jadalni i barku Część V - wyposażenie ROS Część VI - meble biurowe dla BT Część VII - wyposażenie Sali Obsługi Klienta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium.W przypadku składania ofert częściowych ustala się wadium w wysokości : część I - 1.400,00 zł. (jeden tysiąc czterysta złotych) część II - 470,00 zł. ( czterysta siedemdziesiąt złotych) część III - 1.100,00 zł. ( jeden tysiąc sto złotych) część IV - 420,00 zł. (czterysta dwadzieścia złotych) część V - 2.800,00 zł. (dwa tysiące osiemset złotych) część VI - 470,00 zł. ( czterysta siedemdziesiąt złotych) część VII - 370,00 zł. (trzysta siedemdziesiąt złotych). W przypadku składania ofert obejmujących całość przedmiotu zamówienia: na kwotę - 7.030,00 zł. ( siedem tysięcy trzydzieści złotych). W przypadku składania ofert obejmujących więcej niż jedną część, wadium odpowiednio się sumuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 - tekst jednolity ustawy z późn. zm.), w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali lub realizują z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie na dostawę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu - poprzez zamówienie o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu należy rozumieć: dostawę mebli biurowych, krzeseł itp. zgodnie z zakresem rodzajowym danej części zamówienia, o podobnej wartości (brutto), tj.:na I część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 114.000, 00 zł. na II część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 35.000, 00 zł. na III część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 87.000, 00 zł. na IV część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 34.000, 00 zł. na V część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 230.000, 00 zł. na VI część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 35.000, 00 zł. na VII część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 25.000, 00 zł. W przypadku składania ofert obejmujących całość przedmiotu zamówienia: na kwotę nie mniejszą niż 560.000,00 zł.W przypadku składania ofert obejmujących więcej niż jedną część - na kwotę odpowiadającą danym częściom oraz posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego na wykonawcę nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie a raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego na wykonawcę nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w Ustawie z dnia 28 października 2002r. O odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn.zm.), wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (o podobnym zakresie) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców : o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu - poprzez zamówienie o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu należy rozumieć: dostawę mebli biurowych, krzeseł itp. zgodnie z zakresem rodzajowym danej części zamówienia oraz o podobnej wartości (brutto), tj. : na I część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 114.000, 00 zł. na II część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 35.000, 00 zł. na III część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 87.000, 00 zł. na IV część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 34.000, 00 zł. na V część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 230.000, 00 zł. na VI część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 35.000, 00 zł. na VII część przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 25.000, 00 zł. W przypadku składania ofert obejmujących całość przedmiotu zamówienia: na kwotę nie mniejszą niż 560.000,00 zł.W przypadku składania ofert obejmujących więcej niż jedną część - na kwotę odpowiadającą danym częściom, dokumentów potwierdzających, że dostawy wykazane w wykazie zostały wykonane należycie, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie jw. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, próbek (płyt meblowych, tkanin obiciowych, uchwytów meblowych i wieszaków ubraniowych) z załączonym opisem oraz fotografie w zakresie oferowanych gotowych elementów mebli wraz z ich opisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach